Image

חדשות היום – כל אחד בוחר את סוג המדיה המתאים לו

כמעט כולנו אוהבים להתעדכן לפחות פעם ביום בחדשות היום. יש הבדלים גדולים בין החדשות המוצגות בערוצי המדיה השונים. כל אחד רגיל להתעדכן בחדשות היום בדרכו שלו, ונהנה מהדרך בה אותם אנשים העומדים מאחורי המדיה הספציפית, מציגים את התחומים ואת המידע המעניין והעדכני ביותר בכל תחום, באופן שונה לחלוטין משאר המדיות.

 

חדשות היום בעיתוןקלאסי או מיושן?

׳לאנשי הבוקר׳ אשר מתחילים את יום העבודה שלהם יחסית מאוחר, או לחלופין נוסעים בתחבורה ציבורית, זמן ממושך לעבודה העיתון הוא חוויה חדשותית, אותנטית ומיוחדת במינה. העיתון מחולק למגוון של מוספים ביניהם המוסף הראשי בו מעודכנות מדי יום, כל הכותרות החשובות של אותה יממה, בין אם מדובר בפרשיות שחיתות, רצח שהתרחש בלילה שלפני,  אירוע חד פעמי כמו בחירות, פגישות חשובות של ראש הממשלה, עדכוני מזג אוויר ועוד. בנוסף למוסף הראשי, כמעט בכל עיתון יש מוסף העוסק בנושאים כלכליים הקשורים לירידות ועליות הבורסה, רכישות ועסקאות של חברות גדולות, איחודי חברות, נדל״ן, פרשיות שוחד, מצב הבנקים, רכישות בינלאומיות ועוד. מוספים נוספים המייחדים כל עיתון ועיתון, הם מוסף תרבות ומוסף הספורט. במוסף התרבות מעודכנים מופעים והצגות חדשים, סרטים, מידע על ספרים, סופרים וכדומה, בעוד במוסף הספורט יעדכנו הכתבים על תוצאות משחקים חשובים בליגה בארץ ובחו״ל, דירוגים של טבלאות, רכישות של קבוצות, מקרי אלימות שהתרחשו על המגרש ועוד.

 

חדשות היום בטלוויזיה בוקר, צהריים, ערב ולילה

את חדשות היום המציגים בטלוויזיה, ניתן לחלק לפי השעות של היום. בבוקר לדוגמא, כמעט בכל הערוצים המרכזיים, ניתן להיחשף לתכניות בוקר בהן יציגו המגישים את כותרות היום בהרחבה, וידונו במאורעות מסוימים, תוך הרחבת הדיון עם האורחים באולפן, באותו הבוקר.  האורחים הנמצאים באולפנים מעשירים את התכנית במידע נוסף פרט ובדיוק מעמיק פרט לחדשות עצמן. במהלך היום, בחלק מערוצי הטלוויזיה ישודר מבזק חדשות קצר בכל שעה עגולה. לקראת אחר הצהריים יחלו להופיע על המסכים תכניות ראיונות ופרשנויות המקדימות את המהדורה המרכזית, שתשודר ברוב הערוצים בין השעה שמונה לתשע בערב. בלילה ניתן יהיה לצפות בערוצים השונים בסיכומים של אותו יום, בתכניות כלכלה, תכניות תוכן ומידע חדשותי וכו׳.

 

חדשות היום באינטרנט נגיש, מעודכן, זמין ונוח

אין ספק כי האינטרנט הפך לאחד ממוקדי החדשות החשובים והשכיחים ביותר בארץ ובעולם גם יחד. יש עשרות של אתרי חדשות ואפליקציות המציעים לגולשים, דרכים מגוונות להישאר מעודכנים כל הזמן. היתרון של החשיפה לחדשות היום באינטרנט, על פני הרדיו, הטלוויזיה והעיתון הוא העדכניות הגבוהה בה אנו זוכים להגיע לחדשות כל הזמן. אם המידע שבעיתון יוצא לדפוס בשעה קבועה, הרי שאירועים מסוימים שהתרחשו אחרי שעה זו, לא יפורסמו באותה מהדורה, בעוד האינטרנט מעדכן את עצמו כל הזמן ומאפשר לנו לקבל את המידע דרך מבזקים אונליין 24/7. 

 

Scroll to Top