Image

חדשות – כי אי אפשר בלעדיהן

רובנו חיים, רואים ונושמים חדשות חלק ניכר מהיום שלנו. אנחנו חיים במדינה אשר כבר שנים רבות נמצאת במאין איום תמידי, וכמעט כולנו נולדנו למציאות שדורשת מאיתנו להישאר מעודכנים במה שמתרחש סביבנו כל הזמן. אין יום שעובר במדינת ישראל בלי פרשת שחיתות מרעישה, אירוע אלימות ייחודי או מפגש עם אנשי טרור.

 

אז נכון, כולנו נמצאים תחת לוח זמנים עמוס ואינטנסיבי ומנסים לתמרן בין הבית לעיסוקי הפנאי והקריירה, אך החדשות תמיד נמצאות שם ברקע, אם זה ברדיו, בטלוויזיה, דרך האינטרנט או בעיתון. כשאנחנו נוסעים ברכבת או באוטובוס היד תמיד תגיע לאפליקציית החדשות שיש לנו בסמארטפון והעיניים יסרקו בקצרה את המבזקים האחרונים. כשאנחנו נוסעים ברכב, בכל שעה עגולה יש מבזק של חדשות כמעט בכל תחנה, כשאנחנו עם העיניים מול מסך הטלוויזיה, תמיד באחד הערוצים, ניתקל במהדורת חדשות כזו או אחרת. חדשות תמיד היום ותמיד יהיו חלק מאיתנו וממי שאנחנו.

 

בשנים האחרונות בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית המואצת, החדשות הפכו גם הן, להיות מותאמות לקהל היעד שלהן. אתם בתור קוראים או גולשים, יכולים לסנן את החדשות שלא מעניינות אתכם, ולבחור את הנושאים הפוליטיים, הכלכליים, החברתיים והצבאיים שמעניינים באופן ספציפי אתכם. יש כל כך הרבה אתרי חדשות שמציפים את רשת האינטרנט ומאפשרים לנו להתעניין ולהישאר מעודכנים 24/7. אפליקציות ואתרי האינטרנט ש׳מגישים׳ לנו את החדשות כל הזמן, מאפשרים לנו להתעדכן באיזה זמן שנוח לנו. אם בעבר היינו מחכים לעיתון בבוקר שיגיע או מתכננים את הזמן לפי מהדורת החדשות שמעניינת אותנו, היום באמצעות אתרי החדשות, אנו יכולים להתעדכן בזמן שמתאים לנו. 

 

רוב אתרי החדשות מסקרים  מגוון רחב של כתבות בתחומים שונים ומעלים לאתר את מה שמתרחש 24 שעות ביממה בארץ ובעולם כולו. כל העדכונים, הסיקורים, הראיונות מוגשים אלינו בצורה זמינה ופרקטית מאין כמוה. היתרון באתרי החדשות הוא שהם מציעים לגולשים שלהם מגוון רחב של נושאי עניין פרט לחדשות עצמן. ניתן לקרוא על מגוון תחומים החל מספורט, בריאות, תזונה, מזג אוויר, אסטרולוגיה ועוד. באתרים ניתן להיחשף לסרטונים מגניבים, סיקורים חד פעמיים, ראיונות וטורים בלעדיים.   

https://www.youtube.com/watch?v=Us-yxKYyi-U

Scroll to Top