Image

כיסאות פלסטיק מעוצבים

אם בעבר, כיסאות פלסטיק היו שם נרדף לכסאות זולים, בעלי איכות ירודה, כאלה שקונים בזול, וזורקים לפח אחרי שנה או שנתיים. היום הדברים השתנו מקצה אל קצה, וניתן למצוא בשוק כיסאות פלסטיק מעוצבים מסוגים רבים ומגוונים.

בשל ההתקדמות הרבה בתחום החומרים שמהם עשויים כיסאות הפלסטיק, והן השיפור ההניכר בטכנולוגיית הייצור, אנו עדים להתקדמות רבה בתחום ייצור כיסאות פלסטיק מעוצבים. כסאות פסטיק מעוגלים וקשיחים מאוד שלפני כמה שנים היו בגדר חלום של מעצבים, הם היום המציאות בשוק הכיסאות.

מעצבים רבים בוחרים לעצב בפלסטיק וזאת מכמה סיבות:

זמינות החומר – הפלסטיק הוא תוצר לוואי של תעשיית הדלק ולכן זמין בכמויות גדולות, בעוד חומרים אחרים הם בעלי זמינות נמוכה יותר, ולכן המחיר שלהם גבוה יותר.

טכנולוגית ייצור – בשל הזמינות הגבוהה של הפלסטיק, חברות רבות משקיעות בטכנולוגיית הייצור, מה שמאפשר פיתוח של טכנולוגיות חדשות, ובין השאר מאפשר לייצר כיסאות פלסטיק מעוצבים, הזמינים לקהל הרחב.

גמישות בעיצוב – בנוסף לגמישות ההולכת וגוברת ביכולת לעצב את צורת הפלסטיק, ניתן לייצר את הפלסטיק כמעט בכל הצבעים האפשריים, וזאת בניגוד לחומרים כמו עץ וברזל שניתן להוסיף להם צבע רק ע"י צביעת שכבה נוספת.

מחיר החומר – זהו שיקול נוסף, בעיקר שמדובר בעיצוב תעשייתי, שם ישנה חשיבות לרווח המופק שממכירת הכיסאות. בשל העלות הנמוכה של החומר, ניתן ליצור פער רווחים רחב בין העלות למחיר הסופי.

 

כאמור, כיסאות פלסטיק מעוצבים זוכים לפופולריות רבה בקרב הצרכנים וניתן למצוא כיום סוגים רבים המוצעים בשוק. בין הטרנדים העכשווים ניתן למצוא כמה אפשרויות מענינות.

שילוב חומרים – אחד הטרנדים החמים בכיסאות פלסטיק מעוצבים הוא השילוב בין חומרים שונים. הבולט שבהם הוא פלסטיק ועץ. העץ מוסיף לכסא את המראה הטבעי, אם זאת עדיין ניתן לשמור על המראה הקליל של הכסא. הרגליים העשויות מעץ מקנות לכסא יציבות נוספת.

צבעים – השימוש בצבעים בכיסאות פלסטיק מעוצבים הוא בלתי מוגבל, ניתן כיום ליצור כיסאות פלסטיק בכל צבעי הקשת, עוד משלב הייצור, וכמו כן ניתן לשלב וליצור כסאות פלסטיק מוצבים המכילים כמה צבעים בכסא אחד.

Scroll to Top