Image

כיצד בוחרים מוסד ללימודי קוסמטיקה?

קורס קוסמטיקה הפך לאחד הקורסים המבוקשים הנלמדים במוסדות שונים הפזורים ברחבי הארץ. יש המון יתרונות בלימוד של תחומי  קורס קוסמטיקה שונים הן מבחינה מקצועית והן מבחינת הידע אותו סופגים מאותם קורסים. במידה וחשבת ללמוד בעצמך את רזי המקצוע הנה לך כמה טיפים בכדי שתוכלי לבחור את המקום המתאים לך ביותר, להפיק כמה שיותר, למצות את הלימודים וכמובן להנות.

 

ראשית עלייך להחליט מה את רוצה ללמוד. תחום הקוסמטיקה מורכב מנישות רבות ביניהן קורסי איפור שגם הם מתחלקים לתתי קטגוריות יש איפור ביוטי, איפור להפקות, איפור כלה, איפור לאירועים או איפור קבוע שנכנס יותן לפן הקוסמטי. בנוסף, יש את נושא הקוסמטיקה פרופר בו לומדים את עור הפנים לעומק. כיצד הוא בנוי, איזה חומרים יש בו, מה גורם לתהליך ההזדקנות בו כולנו מנסים להילחם, איזה סוגי עור קיימים ועוד. תחום נוסף שמתיישך לקטגוריית קורסי קוסמטיקה הוא תחום הציפורניים כלומר כל מה שקשור לפדיקור, מניקור, פדיקור רפואי וכו. גם נושא הסרת השיער ועיצוב גבות הם קורסים בפני עצמם. ובכן, יש קורסים המשלבים מספר תחומים ויש כאלה המתמקדים בתחום אחד לעומקו. לכן, טרם את בוחרת מוסד לימודי, עלייך להחליט מה התחום הראשון בו את מעוניינת להתמקצע. לאחר מכן עלייך לסרוק את כל המכללות והמוסדות שמלמדים את התחום בו בחרת. חשוב להכניס לבחירה שיקולי מיקום. בדקי כיצד תגיעי לשיעורים וכיצד תחזרי מהם, האם יש תחבורה ציבורית הקרובה לביתך שתסיע אותך לאותו מקום או שמא את מגיעה עם רכב. השקיעי דקה בחישוב השעות והימים ובדקי שאת אכן פנויה. גם נושא התקציב חייב להילקח בחשבון. המחיר לרוב נקבע בהתאם לשם ולמוניטין של המוסד האקדמי ויחד עם זאת בהתאם להיקף השעות. קורסים המכונים קורסי עומק יספקו לך מידע מפורט, יהיו לרוב אינטנסיביים יותר וכמות השעות שלהם תהיה גבוהה יותר וכך גם המחיר. בנוסף, עלייך לבדוק איזו הכשרה את מקבלת בסיום הקורס ואיפה תוכלי לעבוד.

 

כעת כל מה שנשאר לך לעשות, זה לקחת דף לבן חלק, לכתוב את המקומות שאיתרת, לציין פלוסים, מינוסים ומאפיינים לכל אחד, לבחור ולצאת לעבודה. שיהיה בהצלחה:).

 

Scroll to Top