Image

כמה עולה ספסל לגן ילדים?

ספסלי גן הילדים הם במידה רבה חלק בלתי נפרד ובלתי נשכח מכל גן ילדים

כשאתם חושבים לרגע על חווית גן הילדים שלכם, סביר להניח כי אין לכם יותר מדי זיכרונות צלולים וברורים מתקופה זו, אבל סביר להניח כי אתם זוכרים דבר מה. עבור רבים מאתנו, החוויה הזכורה ביותר מגן הילדים היא זו הקשורה לספסלים עליהם היינו יושבים – אותם ספסלים צבעוניים, קטנים ומיוחדים, עשויים עץ, שהיוו חלק משמעותי ביותר משגרת החיים שלנו ביום יום בתוך גן הילדים. על הספסלים האלה היינו יושבים שעות רבות, ובמידה רבה עליהם גדלנו עד שהגענו לגיל כיתה א'. ספסל גן הילדים הוא, אם כן, חלק משמעותי למדי מהחוויה של גן הילדים כולו, וברור כי יש צורך בספסלים איכותיים בתחום זה – והשאלה היא כמה זה עולה.

כמה עולים ספסלים עבור גן הילדים, והאם ישנן אפשרויות שונות ומתקדמות בתחום?

  • אפשרויות מתקדמות – באופן כללי, כאשר אנחנו מדברים על ספסל עבור גן הילדים, חשוב להפריד את הספסלים האפשריים לאלה המשמשים את הילדים בתוך הגן ולאלה המותקנים בחלק החיצוני, שכן אלה הם ספסלי גינה מעט יקרים יותר ובדרך כלל גם איכותיים ויציבים יותר, שמתאימים גם לשימוש של מבוגרים. ספסלים שכאלה יכולים להגיע גם למחיר שנע בין 1,000 ל-1,500 ₪, ובדרך כלל ההתקנה שלהם תהיה כלולה במחיר.
  • כמה עולה ספסל? ספסל רגיל לגן ילדים לא עולה יותר מדי כסף, ובאופן כללי ניתן למצוא ספסלי עץ או פלסטיק, צבועים בצבעים המתאימים עבור גני ילדים, בטווח המחירים שבין 400 ל-800 ₪. חשוב לציין כי ישנן חברות שונות וישנם מוצרים שונים בתחום, וחשוב פשוט לבדוק, לחוש ולהבין מהו מוצר איכותי בטרם קונים אותו – בהתחשב בחשיבותו ובשימוש של ילדים בו.

תכנון של גן ילדים הוא לא מסוג המשימות שצריך לחסוך בהן, ולילדים שלכם מגיע הטוב ביותר

כאשר אתם מתכננים או מקימים גן ילדים, לא מדובר במשימה פשוטה, ולמעשה מדובר במשימה חשובה ביותר. לכן, גם בבחירה של פריט כביכול שולי כמו ספסל לגן הילדים, אסור לחסוך וצריך להשקיע בהתאם לרמה שאתם רוצים שתהיה בגן של הילדים שלכם.

Scroll to Top