קידום אתר

מדוע יש צורך בקידום אתרים טבעי\אורגני(SEO)?

ובכן, ניתן לראות כי קידום אתרים אורגני שאינו מבוסס כולו על פרסום ברשתות חברתיות וקניית פרסום בכסף בין אם זה בפייסבוק או אצל אתרים אחרים הוא נחשק יותר ע"י מנועי חיפוש כגון גוגל, בינג, יאהו! ועוד.

ולמה זאת?

כיוון שקידום אתרים בצורה טבעית ו-"אורגנית" יכול להניב Traffic – תנועה, גבוהה בצורה פאסיבית ללא צורך בקניית אמצעי לכך. בניגוד לקידום האתרים ה-"שחור", יש צורך בהשקעה חד-פעמית על-מנת להופיע במנועי החיפוש.

וכיצד אפשר לעשות זאת?

ישנן כמה שיטות לביצוע המשימה, קידום האתרים יכול להתבצע באמצעות השיטה הפופולרית והטובה ביותר – מאמרי תוכן מקצועיים בעלי מספר מילים גבוה ומילות מפתח חשובות שאיתן תרצו לקדם את אתרכם. על המאמרים להיות מושקעים, יפים ומסודרים כך שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק את המאמר ע"י הרובוטים שלהם בצורה הטובה ביותר,לחפש את מילות המפתח ובאמצעותם להצליח במשימת קידום האתר שלכם במנועי החיפוש באמצעות קידום אתרים זה – "אורגני". ( לא הבנתי את השורה הזו)

ככל שקידום האתר שלכם טוב יותר – כלומר הרבה מאמרי תוכן, כתבות הוא נחשב כ-"אתר תוכן" לכל דבר.

מנועי החיפוש יציגו את אתרכם בתוצאות העליונות ביותר ובדפים הראשונים ביותר ובכך אתרכם ייחשף ליותר משתמשים\לקוחות.

שוב, חשוב לציין שהמחיר אינו "פאקטור" כאן כיוון שהכל מבוצע בצורה ידנית שאינה מצריכה אמצעים כלכליים על-מנת להשיג אותה,

ובכך השיטה הכי עדיפה ע"י הרבה אתרים בעולם ובישראל כגון – Ynet,Walla!,Mako וכדומה.

מהו התהליך שעושים על-מנת לבצע קידום אתרים "אורגני"?

תחילה יש לחפש אחר מילות מפתח נחשקות ע"י העסק\האתר ולוודא שישנה תחרות – מה שאומר שיש חיפושים בתחום שמובילים ללקוחות פוטנציאלים לכל דבר.

לאחר מכן, יש לשנות\ליצור את תוכן האתר על-פי מילות המפתח בין אם זה במאמרים שצויינו לעיל או בתגי Meta המשפיעים על הקידום. (למתכנתים שבינינו.)

לאחר שלב זה יש צורך ב-"בניית קישורים", מה שאומר שהאתר צריך להיות מקושר לאתרים אחרים בקישורים נכנסים, ככל שהאתר מפורסם יותר, מנועי החיפוש יזהו מיידית את ההמלצות ויקדמו את אתרכם בתוצאות כיוון שייראו שיש מניע לכניסה לאתר שלכם.

מהם החסרונות הברורים בקידום "אורגני" לעומת קידום "שחור"\"ממומן"?

ובכן, ניתן לראות כי במידה וניסיתם לקדם את אתרכם בקידום אתרים "אורגני", תחלו לראות תוצאות רק לאחר כמה שבועות ואף חודשים. הכל תלוי ב:
1. מידת ההשקעה שלכם
 2. קושי מילות החיפוש שלכם
 3. האם ישנה תחרות רבה בתחום.

לעיתים יש צורך בלשכור כותבי-תוכן או מקדמים מקצועיים, על-מנת שיקדמו לנו את האתר.

 

בניגוד לכך, קידום "ממומן" יכול להניב תוצאות בצורה מהירה ואפקטיבית יותר, אך צורך מעט כסף ומשאבים שלא לכל עסק\אתר חדש יש, אך התוצאות משמעותיות ביותר ונוצרת המון זרימת משתמשים\לקוחות לאתר.

לכן חשוב לעשות שיעורי-בית לפני תחילת קידום אתרים ולראות איזה קידום אתרים נוח לכם יותר – קידום "אורגני"\"טבעי" או קידום אתרים "ממומן", כמובן שניתן לשלב ולהגיע לתוצאות המקסימליות.

Scroll to Top