Image

מה יותר טוב לילדנו מאשר לומדות לילדים בחינם?

עם התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות ואיתה, התפתחות המחשב בפרט, צץ לו תחום חדש אשר משלב חינוך וטכנולוגיה יחדיו. אותו תחום המציע לנו ולילדנו לומדות לילדים בחינם התחיל אי שם בשנות התשעים. החינוך המושג באמצעות טכנולוגיה התפתח גם הוא, מה שגרם לתוכנות לימוד והעשרה למען ילדנו, להפוך לזמינות יותר מתמיד. 

במהלך חמש השנים האחרונות, תחום הלימוד והחינוך דרך טכנולוגיות ואמצעי מדיה שונים, תפס תאוצה משמעותית עם התפתחותם של מכשירי הסמארטפון והטאבלט, וגם הם החלו להציע אפליקציות בחינם המכילות לומדות לילדים. 

 

מהן היתרונות של לומדות לילדים בחינם?

אם נניח את ההיבט הכלכלי לרגע בצד, נוכל לראות עולם שלם של יתרונות לילדנו באותן לומדות חינם. 

 

  • פיתוח יכולות חשיבה – כאשר ילדנו משתמשים בלומדות חינם בזמנם הפנוי, במקום להיות עסוקים בצפייה בתוכניות טלוויזיה ריקות מתוכן או לשחק משחקים אשר לא יועילו להם יותר מידי, הם משתמשים באותן לומדות, על מנת לגרות את התאים האפורים במוח שלהם, פותרים בעיות, ומפעילים את היצירתיות והמוח באמצעות השימוש באותן לומדות חינם לילדים. 
  • מסגרת לימודית – לומדות חינם לילדים מציעות להורים ולילדים כאחד, זמן למידה מעבר ללמידה המועברת בשעות בית הספר. השוני בין השתיים הוא שסביבת הלימודים הביתית, בחלק מהמקרים נעימה יותר לילד ונקייה מהסחות דעת ומרעשים. כך, בסביבה הלימודית הביתית, אין שום דבר המעכב את הילד, כמו לדוגמא תלמיד שלא הבין את החומר עד הסוף, ומעכב את שאר הכיתה. לכן, לפעמים סביבה זו מטיבה יותר עם הילד מאשר סביבת הלימודים בכיתה. 
  • יתרון נוסף, הוא שהילד מבלה חלק מזמנו הפנוי בבית בהעשרה במקצוע כזה או אחר באמצעות לומדות החינם לילדים.
  • שימוש בלומדות לילדים בחינם מעלה את רמת הידע – ילד אשר משתמש בלומדות לילדים בחינם ימצא את עצמו עוסק ביותר תחומים ומכסה כמות רחבה של חומר מאשר ילד שלומד אך ורק במסגרת הבית ספרית. 

 

כאשר אנו נותנים לילדנו ללמוד דרך לומדה לילדים, אנו בעצם מעשירים לו הן את הידע הכללי והן את הידע הטכנולוגי וכמובן את הידע באותו תחום ספציפי בו הלומדה עוסקת. 

כל זאת בסביבתו הטבעית והביתית של הילד, מה שמוסיף לפרודוקטיביות של הדבר וגם מאפשר לילד לאהוב את הלומדה, היות והיא מותקנת במחשבו האישי והוא לומד אותה בביתו בזמנו הפנוי. 

https://www.youtube.com/watch?v=9OzthNnLtKs

אולי תאהבו גם

Scroll to Top