Image

מחסן עצים – כי המומחים שם בשבילכם

כאשר אנו מגיעים למחסן עצים, לא תמיד אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים, ולרוב ההבנה שלנו בחומר גלם העץ, היא לא מספיק מעמיקה על מנת להתחיל פרויקט ולסיים אותו בצורה המיטבית. 

במחסן עצים ישנו צוות מומחים אשר יעזור לנו להעמיד את הפרויקט מההתחלה. התהליך מחייב מספר החלטות חשובות, בהן עלינו להתאים את סוג העץ לסוג הפרויקט. 

על מנת לקבל את ההחלטה הזו צריך להתחשב במספר פרמטרים חשובים.

הראשון והעיקרי הוא סוג הפרויקט, האם אנחנו בונים בית מעץ, או שאנחנו בונים ספסל לגינה או סתם רהיט לבית, לכל אחד מהפרויקטים האלה ניתן להתאים עץ שונה תוך חשיבה בעיקר על חוזק וצפיפות העץ. 

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האקלים והמקום שהעץ יאלץ לספוג, כמובן שישנה חשיבות רבה לעובדה הזו, היות ועץ של בית אשר סופג גשמים ופגעי מזג אויר נוספים עליו להיות חזק יותר מאשר עץ של רהיט כמו כסא או שולחן שנמצאים רוב היום בבית. 

צוות המומחים של מחסן עצים , יעזור לכם לקבל את ההחלטות האופטימאליות בנוגע לסוג העץ שעליכם לבחור, זאת הודות לשנים של ניסיון ואין ספור פרויקטים מוצלחים שליוו בעבר. 

 

לאחר בחירת סוג העץ המתאים ביותר לפרויקט אשר ניצבים מולו, יעזור לכם צוות מחסן עצים להבין איזה מידות אתם צריכים ויספק לכם את כמות העצים לה אתם זקוקים, במידות המתאימות לרהיט או למוצר אותו אתם מעוניינים לבנות, ובכך יחסכו לכם כאב ראש מיותר של חיתוך העצים והובלתם לאתר הפרויקט. 

 

המחיר אותו תקבלו במחסן עצים תמורת הסחורה הוא אטרקטיבי ביותר ביחס לשוק, תודות לכמויות הרבות של העצים על סוגיו השונים שיש באמתחתם. המחיר שמחסני העצים מקבלים מיצרניות העצים, הוא נמוך תודות לכמויות הרבות אותו הן רוכשות. לכן, גם המחירים לצרכן  נמוכים בהתאם, בניגוד למחירים אותם נקבל אצל הסיטונאים. 

לסיום, הייעוץ וההכוונה תוך כדי הפרויקט אותם נקבל מצוות מחסן עצים שווה את כל התהליך. 

צוות מחסן עצים ילווה אתכם לאורך כל הפרויקט, עד סופו המוחלט, כך שאם יהיו לכם שאלות בנוגע לעץ או לעבודה עם העץ במהלך הפרויקט, תהיה לכם אוזן קשבת לשאלות ולעצות. 

Scroll to Top