Image

ניסור דלת בטון

מה הוא תהליך ניסור בטון

תהליך ניסור בטון הינו תהליך אשר מבוצע בעת שיפוצים במבנה ציבורי או מבנה מגורים. בעת שנדרש צורך לחזק, לשנות ולתחזק מבנים העשויים מבטון, מתחילת עבודתו של אדם המומחה בניסור בטון. ניסור בטון  מאפשר ניסור של בטון רגיל או בטון מזוין ומחוזק, בידי אנשי מקצוע מקצועיים ומומחים. במאמר הבא נפרט כל מה שרציתם לדעת אודות ניסור של דלתות בטון.

כל מה שרציתם לדעת אודות ניסור דלת בטון

  • ניסור בטון  לצרכי פתיחת דלת בבטון משמש בתי מגורים ומקומות תעשייה רבים. בעת שיפוצים, כמו גם בעת הסבת בניין לשימוש מחודש, נדרשת לפעמים דלת כניסה, במקום או בנוסף לדלת הכניסה הקיימת. פעמים רבות הצורך בניסור דלת בטון מבוצע במרחבים מוגנים שונים, לצרכי נגישות או יעילות השימוש בהם. ניסור בטון  מאפשר פתיחת פתח לדלת זו גם בבטון הקשיח ביותר.
  • כיצד התהליך מבוצע: ניסור דלת בטון כולל שימוש בכלי עבודה חדשניים ודורש תכנון מוקדם ראוי. בטרם פעולת ניסור הבטון יש להגיד לאחראי ניסור בטון  מה הן הציפיות מדלת זו – גודלה, גובהה, מיקומה ועוד. לאחר מדידות מוקפדות וסימון השטח, מבוצע ניסור בבטון. ניסור בטון  מבוצע באמצעות שימוש בקרני לייזר ומקדחות יהלום. מקדחות יהלום הינן מקדחות מהירות ומדויקות מאוד, אשר יכולות לנסר במשטחי בטון בעובי של עד 60 סנטימטר (עוביים של קירות המרחבים המוגנים אינם עולים על 35 ס"מ).
  • בסיום התהליך: בסיום תהליך ניסור בטון  של דלת לבניין מגורים, מפונים מן השטח כל העזרים אשר אינם נדרשים לפעילותה התקינה של הדלת, ומותקנת דלת הפלדה המיועדת. ניסור בטון  ילווה אתכם בכל שלבי התהליך, ויבצע את כל ההכנות הדרושות לניסור דלת בטון, כמו גם כל עבודות הניקיון הדרושות לאחריה.

ניסור דלת בטון מאפשר הנגשה של מרחבים מוגנים רבים

ניתן לנסר דלת בטון במרחבים מוגנים רבים, על מנת לאפשר הנגשה שלהם לאוכלוסיות שונות. ניסור בטון  מאפשר לכם לבצע את עבודות הניסור הטובות ביותר, במהירות הרבה ביותר ותוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים.

Scroll to Top