Image

סוגים שונים של מחסום לחניה

נישת מחסומי החניה התפתחה מאוד בשנים האחרונות עם כניסתם של שערים רבים הפועלים בטכנולוגיות שונות והרבה וורסיות רבות של מחסומים לחניה אשר נכנסו לשוק כתוצאה מצרכים שונים של סוגי לקוחות שונים.

אז לאור השפע הרב כל כך בשוק המחסומים החלטנו לעשות לכם סדר על מנת שתוכלו להחליט מהו המחסום לחניה האולטימטיבי בשבילכם ולמה כדאי לכם לרכוש אותו.

מחסום אישי – מחסום אישי הוא מחסום לחניה יחסית חדש שהתעורר כתוצאה מצורך של אנשים רבים לשמר מקום חניה אחד ספציפי, בין אם זה מקום חניה יחיד מתחת לבית שלהם או בין אם מדובר במקום חניה פרטי בתוך חניון ציבורי מסודר.

מה שקורה פעמים רבות שחניון ציבורי מוכר למספר מנויים חניה פרטית לתקופה מסוימת ורכבים שלא מכירים את החניון נכנסים ולעיתים חונים באותו מקום חניה ששמור למנויים באופן תמים בלי כל רצון לפגוע במישהו רק מתוך אותה מחשבה שזהו חניון ציבורי ומותר להם להחנות בכל המקומות בחניון פרט לנכים כמובן.

לאותו פתרון של מחסום אישי מספר רב של יתרונות כאשר הראשי שבהם הוא היותו קטן נוח ואמין ומונע מאנשים זרים לחנות לכם במקום החנייה באופן מודע או אפילו בטעות.

שערי הזזה – שערי הזזה אנו רואים בעיקר בבתים משותפים היות והם מעט יותר יקרים תודות לאיכות של השער וכאשר העלות של השער מתחלקת בין מספר רב של אנשים הדבר הופך לאטקרטיבי יותר.

שערי הזזה נחשב למחסום לחניה אמין יותר מאשר מוט אשר עולה ויורד היות ושער ההזזה נע על גבי מסילה בעזרת מנוע חשמלי והוא גם עשוי מתכת חזקה יותר דבר אשר מקשה לכופף אותו ולהרים אותו כמו שאנחנו רואים פעמים רבות שעושים ונדליסטים לכל מיני שערי מוט אשר אותם קל לכופף היות והם עשויים ממתכת שלי דקה יחסית.

בעבר שער הזזה היה נחשב לפתרון יקר יותר אשר בתים משותפים לא רצו לרכוש אך לאור התייעלות כלכלית וירידת מחירי המתכת ומחירי המנועים כיום שערי הזזה הפכו לפתרון זול יחסית, שוב במיוחד כאשר ההוצאה נחלקת בין מספר רב של דיירים.

Scroll to Top