Image

סופר קופיקס

בקיץ של שנת 2011, בה התנהלה המהפכה החברתית ברחובות ישראל, אזרחים מכל הגילאים, מכל שכבות האוכלוסייה, מכל הערים יצאו להפגין כנגד יוקר המחיה במדינת ישראל. הממשלה מצידה הקימה את ועדת טרכטנברג שתטפל בבעיית יוקר המחייה במדינה, אך כמו אחרי כל ועדה, המסקנות נשכחו, וצעדים לטיפול בבעיה לא באמת ננקטו.

תופעה שניתן היה לראות החלה להתפתח מאז אותו הקיץ, היא מצב בו יזמים ובעלי עסקים אשר מנצלים את העובדה שהצרכנים מחפשים מקומות זולים לקנות בהם מוצרים בזול ובאיכות טובה. אותם יזמים הקימו עסקים שונים בכל הענפים או שינו את האסטרטגיה השיווקית שלהם והכניסו אליה קו מוצרים במחירים זולים.

 

המותג קופיקס

בין העסקים הבולטים שקמו בעקבות אותה מחאה היא רשת בתי הקפה קופיקס.

רשת קופיקס חרטה על דגלה שכל מוצר אשר תקנו ברשת בתי הקפה שלה, לא יעלה מעל חמישה שקלים. בין אם מדובר בקפה, מיץ תפוזים, מאפה או כריך ואפילו פחית משקה, הרשת בבעלותו של איש העסקים אבי כץ, החליטה שאין סיבה שמוצרים כאלה יעלו יותר לצרכנים יותר מחמישה שקלים. לאט לאט החלה רשת קופיקס להתפשט ברחבי תל אביב לאחר השקה מוצלחת של סניף הדגל שלה ברחוב אבן גבירול בתל אביב.

לאחר מכן צצו להם סניפים של הרשת כפטריות אחרי הגשם בכל רחבי המרכז, השרון ולאחרונה גם קמו סניפים באזור אשדוד, באר שבע וחיפה כאשר הפעילות עתידה להתרחב לערים נוספות כגון עכו ונהריה.

 

ההתחלה של סופר קופיקס

מזה זמן אמר אבי כץ, מבעלי הרשת, כי ברצונו להקים גם סופר שיהיה בעל אותו קונספט, כל המוצרים שימכרו שם, ימכרו במחיר אחיד של חמישה שקלים.

ואכן השנה, קם לו סופר קופיקס, שמאפשר לצרכנים לקנות מוצרי יסוד במחירים שפויים.

ישנם מוצרים שעולים חמישה שקלים וישנם מבצעים שבהם שניים עד שלושה מוצרים עולים חמישה שקלים.

לדעת רבים סופר קופיקס הוא הדבר הבא בעולם הקמעונאות, כאשר הם שמים לעצמם למטרה לתת מענה לצרכנים הנמצאים בתוך הערים על מנת שלא יצטרכו לצאת מהעיר למרכזי הקניות הזולים או שלא יאלצו לקנות ברשתות הקמעונאיות ברחבי העיר שגובות מחירים יקרים על מוצריהם.

סופר קופיקס שמה לעצמה למטרה למכור סל של 600 מוצרים במחיר אחיד של חמישה שקלים ובהחלט היא מסתמנת כדבר הבא בעולם הקמעונאות.  

Scroll to Top