Image

ספסל גינה נמוך

אחד הרהיטים היותר מבוקשים כיום בקרב עולם ריהוט הגינה הוא ספסל גינה נמוך. אנו רואים אותו בשנים האחרונות ביותר ויותר חצרות ובתים אך בשנים האחרונות אנו רואים אותו גם בתור אלמנט עיצובי ואף לעיתים בתור רהיט בתוך הבית. ספסלי הגינה בדרך כלל באים בליווי של כריות אשר מרפדות את הישיבה ועושות אותה לנוחה ונעימה יותר. לכן, בבתים רבים שבהם יש חצר נוכל לראות ספסל גינה נמוך מתחת לאחד העצים או בפינה מוצלת כלשהי בחצר על מנת שתהיה לדיירי הבית והאורחים אפשרות לנוח בפינה נוחה ומרגיעה. 

 

ספסל גינה בתור רהיט בתוך הבית

אז כפי שכבר ציינו, בשנים האחרונות נכנס ספסל גינה לתוך הבית שלנו בכמה שיקולים. האחד הוא השיקול העיצובי והשימוש בספסל עץ בתוך הבית בתור אלמנט ששובר את הקו העיצובי של הבית בעוד שבנוסף אנו גם רואים אותו בחדרי ילדים בתור פריט פונקציונלי. הורים רבים מעדיפים לרכוש לחדר הילדים ספסל גינה נמוך שעליו יוכלו הילדים לשבת ולשחק. הורים רבים מעדיפים שהילדים שלהם ילכלכו את ספסל הגינה מאשר בעת משחקים או בעת צביעה מאשר את רהיטי הסלון. 

 

ספסל גינה בתור אלמנט עיצובי

מקום נוסף בו אנו עדים להימצאותם של ספסלי גינה נמוכים הוא גני אירועים. יותר ויותר אולמות וגני אירועים החלו להציב בשטחם, בעיקר בשטחי קבלת הפנים ספסלי גינה נמוכים על מנת גם לעצב את גן האירועים בצורה נעימה ונוחה יותר אך בעיקר לתת לאורחים אפשרות נוספת של ישיבה נינוחה יותר מעבר לשולחנות הבר והשולחנות הרגילים. 

 

לסיכום, ספסל גינה נמוך יכול לשמש אותנו במקומות רבים שהם לאו דווקא בגינה הביתית שלנו, ולעיתים אלו הם מקומות שכלל לא חשבנו שנראה בהם אי פעם ספסל גינה. המשותף לכל אותם מקומות הוא שבכולם בדרך כלל הוא משתלב בתור רהיט נעים, חמים ונוח, בין אם זה בגינת ביתנו, מרפסת, בחדר, חלל כזה או אחר או אפילו עולם אירועים, תודות להיות עשוי עץ, אשר ידוע בתור חומר גלם שמשתלב היטב בכל קו עיצובי. 

Scroll to Top