Image

ספסל למקלחת

ספסל למקלחת הוא רהיט אטרקטיבי במיוחד אשר יכול לשמש אותנו עבור מגוון של פתרונות וגם יכול להתאים לסוגים שונים של אנשים. ניתן לייצר את ספסל המקלחת מעץ, מתכת או בשילוב של השניים. את ספסלי המקלחת ניתן להזמין במגוון רחב של גדלים או צבעים ומיקומו מעניק מראה אסתטי ואף משדרג את חלל האמבטיה. לספסל יש יתרונות רבים והוא מתאים לסוגים שונים של צרכים.

 

למי כדאי לרכוש ספסל לאמבטיה?

  • אוכלוסייה מבוגרת- אנשי גיל הזהב בדרך כלל מתקשים לבצע סדרת פעולות רציפה ולכן הספסל יכול להוות פתרון נהדר שיאפשר להם לנוח לפני ואחרי הכניסה למקלחת או לאמבטיה. אתנחתא קצרה, ממש כמו בהליכה ברחוב, יכולה להקל על פעולת המקלחת שנראית עבורנו כל כך שגרתית, אבל עבור אנשים מבוגרים היא הופכת מסובכת וקשה, ככל שהזמן עובר..
  • אנשים עם מקלחת קטנה – אם מתכננים את הספסל באופן מסויים, לדוגמא בצורה כזו שיתלבש בדיוק על פינה ספציפית, ניתן להשתמש בו להנחה של סבונים או דברי רחצה. בנוסף, הספסל יכול להתאים לאחסון ספרים או מגזינים לקריאה בשירותים וניתן גם להניח עליו את הבגדים להם נזדקק אחרי המקלחת. הספסל בהחלט מקל על השהייה במקלחת. לפעמים אביזר כל כך קטן יכול לעשות הבדל גדול.
  • אנשים שבבעלותם חדר כושר או ספא – ספסל במקלחת הממוקם בחדר כושר, בריכת שחייה עירונית או ספא יכול לשמש את השוהים במקום ואף להוסיף עיצוב מסוים לחלל.

 

על מה חשוב להקפיד כשאנו רוכשים ספסל למקלחת?

קודם כל וודאו שאתם רוכשים את הספסל ממקור איכותי ואמין שכן בחלל האמבטיה יש המון לחות. ספסל מקלחת לרוב יהיה עשוי מחומר העץ, ולכן יש לוודא שהספסל עשוי מעץ המתאים לתנאי האקלים במקלחת, זאת בכדי שהוא לא ייהרס וייפגע בטווח הקצר. בנוסף, במידה ואתם בוחרים בספסל למקלחת מעץ מלא, חשוב לתחזק את העץ מפעם לפעם, שוב בכדי לשמר אותו כמה שיותר. יחד עם זאת, יש חשיבות להתאמה של גודל הספסל לגודל החלל, שכן ספסל גדול יכול לאפשר לנו מגוון של שימושים, בעוד עם ספסל קטן אנו יחסית מוגבלים. עדיין, התאמת המידות הינה קריטית שכן, לא הייתם רוצים להזמין ספסל שלא מתאים לצרכים שלכם. 

https://www.youtube.com/watch?v=yAz2ovOd0-M

Scroll to Top