Image

ספסל- מגוון סגנונות עיצוביים שישדרגו את מראה ביתכם

ספסלגבוה או נמוך, אלגנטי או מודרני, מעץ או מברזל, עם גימור ישר או מעוגל, בעצמנו או בהזמנה אישית לספסל קשת רחבה של יתרונות עיצוביים ופונקציונליים ובשנים האחרונות הוא תופס תאוצה בכל העולם.

 

אז מהם היתרונות של ספסל ישיבה ואיפה תוכלו למקמו בביתכם?

      עיצוב זה שם המשחק כאמור לספסל מגוון סגנונות עיצוביים ולכן הוא מתאים הן לבתים המעוצבים בסגנון מודרני והן לבתים בסגנון כפרי. את הספסל ניתן לבנות מעץ מלא כמו למשל אלון, אורן או עץ איפאה או מעץ סינטטי. ניתן גם לשלב את הספסל עם חומרי גלם שונים כמו מתכת או טקסטיל.

      לישיבה או ליופי ניתן לבנות את הספסל על פי הצרכים שלכם. אפשר למקמו למשל במסדרון וליצור פינת זולה שקטה או לחלופין לבחור בשני ספסלים שישמשו לישיבה בפינת האוכל. מדובר בפתרון ישיבה צעיר, מדליק שיכול להשתלב בכל פינה בבית או בחצר.

      גדול או קטןאת הספסל ניתן לעצב עבור זוג אחד, שלישייה, רביעייה ואפילו שישייה וכך הוא יכול לספק לנו מענה אופטימלי לישיבה ולחסוך לנו מקום.

 

איך בוחרים ספסלים?

את הספסל יש לבחור לפי הצורך שלנו ולפי האזור או החלל שבו אנו רוצים למקמו. לאזור המרפסת, ניתן לבחור בספסלי זולה נוחים מצוידים בכריות צבעוניות וכך למעשה ליצור סלון חיצוני ממש, אך למשרד או לקלינקה עבור הלקוחות שממתינים, שווה ללכת על ספסל מעט יותר גבוה אולי כזה עם משענת או כזה שנשען על הקיר. לגינה, כדאי ללכת על ספסל פיקניק פשוט ולמקמו באזור שיש בו דשא או אפילו דק בסמוך לפינת הברביקיו שלנו. במידה ומדובר בספסל שמטרתו לשרת את הציבור, כדאי ללכת על הפורמט הקלאסי של ספסלי עץ משולבים מתכת או ספסלי בטון יצוקים.

 

לסיכום, ספסל מהווה עבורנו פיתרון עיצובי ופונקציונלי שכן מצד אחד הוא תורם למראה העיצובי של החלל ומצד שני מספק מענה לישיבה ואף חוסך לנו במקום. הוא מתאים לדירות, לבתים פרטיים, לגינות גדולות או קטנות אז קדימה למה אתם מחכים? בחרו את הספסל המושלם עבורכם!

Scroll to Top