Image

ספסל עץ לגינה- דרך נפלאה לשדרג את החצר

ריהוט גן הפך בשנים האחרונים לאחד הנושאים החשובים, בהם אנו משקיעים מחשבה רבה. כולנו מכירים את מוצרי הגן אשר לאחר קיץ או חורף אחד, מאבדים מצבעם, חוזקם ואיכותם, מה שגורם לנו להפסיד את הכסף אותו השקענו בציוד הגן ולהחליפו בחדש. אחד החומרים היותר מומלצים לצייד את הגן, החצר, או המרפסת שלנו הוא חומר העץ. מלבד העובדה שמדובר בחומר ידידותי לסביבה, חומר העץ נשמר זמן רב שכן, הוא מותאם מלכתכילה לתנאים חיצוניים. אנשים רבים בוחרים לעצב את ביתם תוך שילוב של מגוון מוצרי ורהיטי עץ ואחד מהם הוא ספסל עץ לגינה. האפשרויות עם ספסלים אינן נגמרות וניתן לעצב סוגים שונים של ספסלים אשר מצד אחד יאפשרו לנו לשדרג את מראה הגינה שלנו ולהוסיף לה פן עיצובי ומצד שני להנות מפריט ישיבה איכותי ונוח שאפילו יכול לשמש מספר אנשים לישיבה בצוותא. מכיוון ומדובר ברהיט יחסית פשוט, ניתן להרכיבו אפילו לבד ולבחור בעצמנו את סוג העץ בו נרצה להשתמש.

 

סוגים של ספסלי עץ לגינה

•       ספסל פיקניק – אם יש לכם בריכה, דק או פרגולה בחצר ביתכם ספסל פיקניק מעץ לגינה הוא פתרון מושלם לאירוע ולישיבה ממושכת. מצד אחד הוא נוח, פרקטי ומצד שני אפשר לשבת על ספסל פיקניק זמן ממושך ולהנות מארוחת ״על האש״ בשבתות ובחגים.

•       ספסל נדנדה – ספסל נדנה מתאים למרפסת מוצלת או לתלייה על הפרגולה. בדרך כלל ספסלי נדנדה מצוידים בכרית נוחה מה שמאפשר לנו להנות מקריאת ספר איכותי והירדמות קלה באוויר הפתוח.

•       ספסל ישיבה עם משענת – ספסלים המצוידים גם במשענת הם בדרך כלל ספסלים מרשימים במיוחד המעניקים לחצר ביתנו מראה משודר וייחודי.

•       ספסל זולה -מדובר בספסל עץ נמוך לגינה, אותו מתאים למקם על שפת הבריכה או במרפסת בצל. הוא מאפשר לנו לשבת בנוחות מרבית ולהנות מזמננו הפנוי.

 

Scroll to Top