Image

פלטות עץ לשולחן, למטבחים או בתור משטחי עבודה

פלטות עץ הן משטח דקורטיבי העשוי מסוגי עץ שונים ביניהם עץ אורן, עץ גושני, עץ אלון, עץ ליבנה, עץ מייפל ועוד. פלטות עץ הן אביזר עוצמתי ומרשים המשדר אווירה של חמימות בכל פינה בה הוא ממוקם. לפלטות עץ יש יתרונות רבים: הן עמידות, שימושיות, חזקות ומשמשות למטרות שונות ומגוונות. את פלטות העץ אפשר להתאים בתור משטח עבודה בעסק, או בבית. קיימות פלטות המורכבות משילובי חומרים כמו עץ ופלסטיק, שאריות נסורת וכאלה המורכבות משכבות של עץ, אותן מדביקים זה לזו ויוצרים משטח בכל גודל שהוא. את פלטות העץ מצפים בשכבת פורמייקה או שכבת פורניר במטרה לשמור על עמידותן לאורך זמן. פלטות עץ לכל מטרה, ניתן לעצב ולרכוש בהזמנה אישית ממחסני עצים מקצועיים, אשר מספקים ללקוחותיהם את הפלטות על פי מטרה ספציפית.

התערובת של חומרי הגלם המשמשים ליצירה של פלטות המורכבות ממספר שכבות, משתנה על פי מטרתן. לפני שבוחרים פלטות עץ לבניית שולחן עץ מלא או לכל מטרה שהיא, חשוב לבדוק שהמקור ממנו אתם רוכשים את המוצר אמין. פלטות עצים איכותיות יעמדו בכל תנאי מזג אוויר ויחזיקו שנים רבות.

 אחד הדברים הפופולאריים בשנים האחרונות הוא ׳אי מטבח׳, אותו ממקמים בדרך כלל במרכזו של המטבח, ועליו תונח פלטת עץ מרשימה עליה ניתן לקצוץ, לבשל ואפילו לאכול ארוחות משפחתיות נעימות.

סוגים של פלטות עץ

  • בוטצ׳ר בלור – פלטה זו מורכבת ממספר שכבות של עץ וממנה ניתן להרכיב שולחנות, מדפים, ארונות ועוד. משטח זה נחשב קל לצביעה ונוח לשימוש.
  • צ׳יפבורד – פלטה זו מורכבת משבבי עץ המודבקים זה לזה באמצעות דבק מיוחד.
  • פלייווד- אלו הן למעשה שכבות של עץ המודבקות זו לזו בצורה של שתי וערב. שכבות אלה מתאימות לחדרי אמבטיה ולמטבחים, זאת משום שהן עמידות במים. כל פלטה ניתן להשיג במגוון רחב של גדלים או צבעים.

את הפלטות עצמן מצפים בציפויים שונים לדוגמא מלמין אשר תפקידו להתחבר עם השכבה העליונה של פלטת העץ ולהגן עליה. את הציפויים ניתן להשיג בצבעים ובמרקמים שונים.

Scroll to Top