שולחן מנהלים

איך נבחר שולחן מנהלים נוח?

בעיצוב של חדר המנהלים במשרד שלכם, אתם צריכים להביא בחשבון הרבה נתונים – ואחד הדברים החשובים ביותר, הוא הבחירה בשולחן אשר ישמש אתכם. שולחן מנהלים אמור לשמש אתכם בעצם לביצוע כלל העבודות שלכם. אל תשכחו שהוא גם מהווה חוצץ מסוים בינכם לבין העובדים, ומצד שני זהו גם משטח עבודה לכל דבר ועניין, ועליו אתם גם מניחים את המחשב שלכם, ועוד מכשירים שונים, ואת נייר המכתבים וכיו"ב. השאלה היא כמובן, איך דואגים לכך שהשולחן יהיה נוח? הנוחות שלכם היא קריטית, כי בתור מנהלים, אתם יושבים לא מעט שעות אל מול השולחן. אם כך, מהן הנקודות החשובות ביותר? ואיך דואגים לכך שהשולחן באמת ישרת אתכם היטב?

 

הנה כמה נקודות חשובות לבחירת השולחן

  • יחידת צד בשולחן – לרוב, שולחן מנהלים מגיע יחד עם שלוחת צד מסוימת. בשלוחת הצד הזו נהגו גם למקם את המחשב, וכמובן שבחלק התחתון שלה, ממקמים את המגירות השונות לאחסון. שימו לב! המיקום של יחידת הצד צריך להיות כמובן לפי היד החזקה שלכם – ימין או שמאל. עם זאת, יש כמובן גם להתחשב בעיצוב הכללי של החדר. מומלץ בחום שהצד הפונה לדלת יהיה ריק ופנוי, ואילו הצד אשר צמוד לקיר, יהיה הצד עם המחשב ויחידות האחסון.
  • חיבורי מולטימדיה – עוד דבר שחשוב מאד לשים לב אליו כשבוחרים שולחן מנהלים, הם חיבורי המולטימדיה אשר יש בסמוך אליו. כיום, המנהל כבר לא עובד בסביבה ידנית. רוב הסביבה היא טכנולוגית לחלוטין, ופעמים רבים בתוך חדר ההנהלה יש אף יותר ממכשיר אחד. למה זה עלול להוביל? לאי סדר בכל הכבלים השונים שיש בתוך החדר. לכן, כדאי מאד לקנות שולחן לחדר, אשר יש לו גם חיבורים מתאימים לכל אמצעי המולטימדיה והטכנולוגיה. מדובר על שולחן שיש בו בעצם חלק מובנה עם תקעים שניתן לחבר אליהם מכשירים, ויש בו גם אזורים שבתוכם ניתן לסדר ולהצניע את הכלים השונים .זה עוזר לכם ליצור סביבת עבודה נוחה, מאורגנת ומסודרת יותר.
  • ציפוי השולחן – כשמשווקים לעתים את שולחני המנהלים אז מסבירים שאפשר לבחור למשל שולחן מנהלים מעץ פורניר או מעץ מלמין. כדאי לשים לב שהמונח הזה עלול להיות קצת מטעה. השולחנות עצמם אינם עשויים באמת מעץ פורניר או עץ מלמין. המונחים הללו מתייחסים למעשה לסוג הציפוי שיש לשולחנות הללו, ולא לחומר הגלם כולו. לכן, אתם פשוט צריכים לחשוב מהו העיצוב המתבקש מבחינתכם.

 

שימו לב לעוד ריהוט

נוסף על כל הדברים הללו, כשאתם ניגשים לבחור בשולחן המנהלים המתאים, אל תשכחו שהוא אמור לתפקד יחד עם עוד רהיטים ואלמנטים בתוך החדר. רצוי מאד לבחור את השולחן והכסא ביחד כדי שתדעו שהם מותאמים היטב אחד לשני. כדאי ומומלץ גם לשים לב לבחירת הכסאות שיהיו בצד השני של השולחן, ואפילו לתאורה שיש בתוך החדר.

Scroll to Top