Image

בלוגים תפוז

פורטל האינטרנט תפוז מציג גם הוא קהילת בלוגים מכובדת הידועה בקצרה בתור בלוגים תפוז. קהילות בלוגים תפוז  היא קהילה רב תחומית בה תוכלו למצוא כותבים בכל הגילאים העוסקים בכל התחומים. בלוגים תפוז מציגה תחרות הולמת לקהילות בלוגים כמו ישרא – בלוג. קהילת הבלוגים של בלוגים תפוז היא מאורגנת היטב ולא אחת מנהליה נוהגים לערוך תחרויות נושאות פרסים בהם הם מזמינים את הכותבים בבלוגים תפוז לכתוב על נושאים מסוימים.

 

כאמור בבלוגים תפוז תוכלו למצוא בלוגים בנושאים שונים כמו למשל בלוגים בנושאי צילום, בלוגים המסווגים על ידי טווח הגילים של הכותבים, בלוגים בנושא מוזיקה, בלוגים בנושאי בעלי חיים, בלוגים בנושא צבא ועוד שלל נושאים.  אם אתם מתעניינים בבלוגים באופן כללי ומחפשים דברים מעניינים לקרוא, תוכלו להתחיל מהעמוד הראשי של קהילות בלוגים תפוז. שם תוכלו לקבל הצצה לבלוגים נבחרים מכל הקטגוריות.

אם כל הדיבורים על בלוגים עושים אותכם רעבים תוכלו למצוא מתכונים טעימים בבלוגים תפוז, אחד הבלוגים המעניינים הוא לבשל בבית עם עידו מעוז. הבלוג של עידו מעוז מציע מבחר של מתכונים בסגנון ביתי. הבלוג אינו מתמקד בסוג מסוים של בישול אלא מציג מתכונים בהשפעות מכל העולם וכל העדות. אם בא לכם לבשל אוכל בסגנון ביתי, היכנסו לבלוג לבשל בבית בבלוגים תפוז ושם תוכלו לקבל רעיונות טעימים. עוד בלוג מעולה בענייני בישול הוא 'אוכל ודברים מעניינים' הבולט בזכות כמות המתכונים שלו.

 

 

אם אתם חושבים על פתיחת בלוג, מומלץ מאוד לקחת בחשבון את בלוגים תפוז. זהו אחד המקומות הבודדים בהם תוכלו לקבל כסף מהאתר עבור הבלוג שלכם. התשלום מבוסס על מספר הקוראים שלכם, אמנם לא תתעשרו מזה אך בהחלט ניתן להרוויח מעט כסף אם יש לכם בלוג מעניין. אם ברצונכם לפתוח בלוג בתפוז בלוגים מומלץ להתחיל בלוג הבית של תפוז, שם תוכלו לקרוא עוד על איך לקבל כסף עבור הבלוג ועוד מידע רלוונטי עבור כל מי שרוצה לפתוח בלוג תחת בלוגים תפוז. בבלוג הבית של בלוגים תפוז תוכלו למצוא מדריך מפורט איך להשתמש בעורך הבלוג לצד טיפים לפרסום וקידום הבלוג.

 

בלוג הבית של בלוגים תפוז מציג באופן קבוע את הנושא החם; נושא אקטואלי שאותו בחרו העורכים של הבלוג והם מזמינים את הכותבים לכתוב בנושא. הנושא החם בדרך מגיע כתגובה לאירועים אקטואליים הנמצאים בחדשות.

 

בבלוגים תפוז תוכלו למצוא כותבים מוכשרים רבים ותוכלו להינות מסגנונות כתיבה שונים. הכותבים בתפוז בלוגים מגיעים ממגזרים שונים וטווחי גילאים שונים. המגוון של הכותבים מאפשר לכל אחד למצוא נושאים המעניינים אותו.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top