הדברה ירוקה נמלים

הדברה ירוקה נמלים

יש הרבה נמלים בעולם ויש האומרים שמספרן גבוה בהרבה ממספר בני האדם עד כי על כל אדם אחד יש מיליארדי נמלים, אך את החישובים האלו נשאיר לדמיון כי אי אפשר להוכיח אותם. בכל מקרה מספיקות עשרה או עשרים נמלים כדי שיהיה אפשר להכריז על מכת נמלים בביתכם וזה הזמן להבין איך ממגרים אותן.

מיגור והדברת נמלים במגוון שיטות

כדי למגר את הנמים מביתכם יש צורך לפעול במהירות. ככל שתתמהמהו יותר עם ההדברה כך כמות הנמלים שתופיע בביתכם תגדל והבעיה תהיה חמורה יותר. יש מגוון שיטות ובין המוכרות ביותר למיגור הנמלים ניתן למנות את הפיתיונות, הריסוס והג'ל. ג'ל להדברת נמלים לוכד אותן והורג אותן, הפיתיון מחסל את כל הקן כיוון שהנמלים מכניסות אותו והריסוס היא השיטה המוכרת ביותר אך לא תמיד היא יעילה. מי שלא רוצה להשתמש ברעלנים מכל מיני סיבות, יכול לבחור בהדברה ירוקה.

מדוע משתמשים בהדברה ירוקה למיגור הנמלים?

  • עם הדברה ירוקה נמלים יכולות להיעלם מביתכם בצורה לא פחות יעילה מאשר כל שיטה אחרת. חשוב לזכור כי הדברה ירוקה לא תמיד תהיה יעילה ולכן חשוב לבחון היטב באלו חומרים משתמשים וגם במידה ומשתמשים בשיטות ביתיות ולא ברכישת חומרי הדברה אורגניים, חשוב לקחת בחשבון שלעתים לא יהיה מנוס משימוש ברעלנים.
  • הדברה ירוקה היא עניין חשוב לא כדי לשמור על אתיקה כי בכל מקרה הנמלים ימותו, אלא כדי להגן על הילדים וחיות המחמד שלנו. ברגע שמשתמשים בחומרים אורגניים אין סכנה למוות של הכלב או החתול וגם לא בפגיעה של אורגניזמים אחרים בגינה שיכולים גם לשרת את המטרות שלנו במיגור חרקים אחרים.
  • בנוסף, שימוש ברעלנים יהפכו את הירקות שאתם מגדלים בגינה לפחות איכותיים ולעתים אף מסוכנים דבר שמחייב שימוש בחומרים ירוקים.

אלו חומרי הדברה ירוקים קיימים?

עם הדברה ירוקה נמלים יכולים להיות מחוסלים במהרה ויש שני סוגים של הדברות. ראשית, ניתן לרכוש חומרי הדברה אורגניים בחנות לחומרי הדברה וחומרים אלו שעשויים מקלחי תירס או קליפות תפוז יכולים להיות שימושיים במיוחד. עם זאת, ניתן גם להשתמש במוצרים שיש לכולנו בבית כמו למשל תמצית שמן מנטה, קינמון, פלפל שחור, מלח או רוזמרין ולוונדר כיוון שהריחות החזקים מרחיקים אותן.

Scroll to Top