Image

המתכון ליצירת פורום קידום אתרים מוצלח

כולנו היינו רוצים למצוא את פורום קידום האתרים שלנו מדורג בין 5 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. המשמעות של דירוג גבוה במנוע החיפוש, הוא חשיפה גבוה, מה שמאפשר רווחים גדולים מפרסום. ככל שימצאו אתכם יותר בקלות, כך תוכלו להרוויח יותר.

למרות שעל פניו, להיות מדורגים במקומות הראשונים נשמע ברור מאליו, במציאות, הדרך להגיע לשם היא מסובכת הרבה יותר, ובעיקר שהדבר נוגע לפורומים. בשל החשיפה של פורומים לקהל גדול ומגוון של אנשים, ישנם רבים, בעיקר בקרב משתמשי הפורום, שמנצלים את הבמה, לשיתוף תוכן (כמו קישורים לאתרים לדוגמא) שפוגע ברמת התוכן והרלוונטיות של האתר, ובכך פוגעת בדירוג האתר במנוע החיפוש. בשל הנגיעה הישירה של פורומים לקידום אתרים לנושא הדירוג במנוע החיפוש, גוגל שמה דגש מיוחד, בכדי לוודא שפורומים לקידום אתרים אינם חורגים מתנאי השימוש שגוגל מציגה.

אם אתם מנהלים פורום לקידום אתרים, הנה כמה עצות שיעזרו לכם להשאר רלוונטיים וימנעו צרות בהמשך.

1. היו רלוונטיים ומקוריים

פורום קידום אתרים מוצלח, הוא כזה שאנשים באמת מתענינים בתוכן המוצג בו, רוצים לקרוא את המידע, להשתתף, ורוצים לעזור ולפתור את הבעיות של משתמשים אחרים בפורום. בתור מנהלי הפורום, עליכם לבחור בכותרת נושא, שתיצור עניין בקרב משתמשים רבים.

2. בדקו מיהם האנשים המשתתפים בפורום

אחד הדברים הגרועים שיכולים להופיע בפורום קידום אתרים, הם אותם אנשים שמשתמשים בפורום בכדי לקדם את ענינהם האישיים (ולא ממש מתענינים בנושא הפורום). אותם אנשים ינסו לפרסם קישורים לאתרים שלהם, בתקווה שמשתתפים בפורום ילחצו על הקישור. הבעיה עם הקישורים האלה (מלבד הענין שאנשים שלוחצים על הקישורים עוזבים את האתר שלכם) היא שהקישורים הללו אינם רלוונטיים לתוכן שאתם מציגים. חסמו אנשים שמציגים תוכן, או קישורים לא רלוונטיים.

3. עודדו לשימוש בתוכן איכותי

נסו לעודד את המשתתפים בפורום לשתף תוכן איכותי כגון תמונות וקטעי וידאו. ודאו שהתוכן רלוונטי לנושא הכללי של הפורום.

4. אפשרו שיתוף התוכן בצורה נוחה

חשוב שיהיה פשוט לשתף את התוכן המופיע בפורום לרשתות החברתיות. שיתוף התוכן יחשוף את התוכן לגושלים שבדר"כ אינם מבקרים בפורום שלכם.

Scroll to Top