שטיפת רכב

הסכנות הכרוכות בשטיפות רכב אוטומטיות

שטיפות רכב אוטומטיות זכו לפופולריות רבה מכיוון שהן לא דורשות טרחה וחוסכות זמן. עם זאת, למרות הנוחות שלהם, שטיפות רכב אוטומטיות גורמות יותר נזק מתועלת לרכב שלכם. לשם כך, בצעו את השלבים האלה:

המים בהם משתמשים ממוחזרים
שטיפות מכוניות אוטומטיות הן האמצעים הידידותיים ביותר לסביבה וחסכוניים במים לניקוי המכונית שלכם מכיוון שהם מבצעים שימוש חוזר במים. אך למרות שניתן להתקין מערכות טיהור להסרת מזהמים, הן אינן יעילות במאה אחוז. התוצאה היא שלכלוך מגרדים את פני המכונית שלכם בזמן שטיפה.

חומרי ניקוי קשים
לכל עסק יש מטרה למקסם את הרווחים על ידי צמצום עלויות התפעול. השימוש בחומרי ניקוי זולים, אשר המרכיב העיקרי שלהם הוא חומצה די נפוץ במיוחד בשטיפות ללא מגע. למרות שהתוצאה היא מכונית נקייה ונוצצת, החומצה שוחקת בהדרגה את צבע המכונית שלכם ואת ציפוי השעווה המגן.
שטיפות רכב אוטומטיות ללא מגע עושות שימוש במברשות מסתובבות אשר משפשפות את המכונית כדי להסיר לכלוך. למרות שהמגע עשוי לא להיות אגרסיבי, מבט מקרוב על המכונית יחשוף שריטות שבסופו של דבר פוגעות במכונית שלכם.

לא כל הלכלוך יורד
חוסר המגע במיוחד בשטיפות רכב אוטומטיות ללא מגע, פוגע ביכולתם לנקות את הרכב באופן מלא. נקודות בעייתיות אנין מזוהות ולא מקבלות את תשומת הלב שהן צריכות כאשר אתם משתמשים במערכות אוטומטיות לניקוי המכונית שלכם. לכלוך שהצטבר פירושו רק שהמכונית שלכם תיראה עצובה יותר ככל שיחלפו הימים.

טכניקת ייבוש
האוויר המחומם שמייבש מים אינו מספיק ברוב המקרים. נסיעה במכונית שאינה יבשה לחלוטין גורמת לכתמים ופסים, שאם לא מנקים מיד בעזרת מנקה ריסוס ידרשו ליטוש אינטנסיבי בטווח הרחוק.

מה לחפש בניקוי ידני.
אף על פי שרוב שוטפי המכוניות האוטומטיים משתמשים באוויר מחומם לייבוש עודפי המים, בחלקם יש עובדים אשר מנגבים את המכונית ביד לאחר ביצוע הניקוי. זה בסדר כל עוד משתמשים במגבות רכות ונקיות, אך זה לא המקרה ברוב שטיפות הרכבים. מגבות ישנות ומלוכלכות כתוצאה מייבוש רכבים מרובים גורמות לכך שהמכונית שלכם תישרט וצבעיה ידהו.
מכונית מטופחת עם גימור מעולה נראה מתורגם לערך מכירה חוזרת בשווי גבוה יותר. למרות ששטיפות רכב אוטומטיות עשויות לגרום למכונית שלכם להיראות טוב בטווח הקצר, תוצאות שימוש חוזר ונשנה יגרמו למכונית שרוטה ומכוערת בטווח הארוך.

מידע מאת קלין קאר דיטיילינג לרכב

Scroll to Top