הרבה עוקבים באינסטגרם

הרבה עוקבים באינסטגרם – כולם רוצים!!!



בדומה לרשתות חברתיות אחרות כמו יוטיוב, פייסבוק, גוגל פלוס, לינקדין ופינטרסט, גם הרשת החברתית אינסטגרם פועלת על עוקבים ולייקים, היא מתאימה הן לעסקים והן לפרטיים לצורך מטרות רבות. האפליקציה הינה אפליקציה חינמית בה ניתן לשתף תמונות וסרטונים קצרים כאשר ניתן לשתף את התמונה בפליקר, בפייסבוק, במייל, בטוויטר מה שלמעשה מאפשר לנו להגדיל את כמות העוקבים שלנו באינסטגרם.



 



 לראשונה יצאה האפליקציה בשנת 2010 כאשר הקונספט המובל על ידה הוא האפשרות לתעד תמונה ולשתף אותה בצורה מיידית תוך אפשרויות רבות לעריכה. אחת הדרכים להגדיל את רמת החשיפה ולספק עוד ועוד עוקבים לפרופיל שלכם היא על ידי יצירת תיוגים ותגים.  



 



מדוע כולנו רוצים עוד ועוד עוקבים באינסטגרם?



תתפלאו לגלות אבל מדובר בפלטפורמה שמייצרת בימים אלו לא מעט כסף ללא מעט אנשים. יותר עוקבים יותר כסף. מדוע בעצם? נניח לצורך הדוגמא שיש מישהי שמובילה דעת קהל, כלומר יש לה המון המון עוקבים. לצורך הדוגמא נקרא לה נועה. לנועה יש המון חברים בפייסבוק וגם בטוויטר, היא נחשבת למודל עבור המון בנות וכאמור יש לה המון עוקבים באינסטגרם הפרטי שלה. מותגי אופנה וחברות מוכנים לשלם לנועה כסף בעקבות הפרסום הרב שלה והיכולת שלה להשפיע על אנשים מה שלמעשה מאפשר לה לפרסם כל מיני דברים בפרופיל האישי שלה. זו דרך אחת להציג את הדברים. מנגד, האינסטגרם מאפשר גם ליצור חשיפה ולקדם רעיון חברתי מסוים כאשר יש המון עוקבים. יש משפחה שנחשבת למבוקשת במיוחד באינסטגרם, זוג הורים עם שני ילדים קטנים שמכרו את כל הרכוש שלהם ומעתה כל מה שהם רוצים לעשות זה לטייל בעולם. אותה משפחה מקדמת רעיונות חברתיים במטרה לסייע לאנשים הנמצאים במצוקה כמו למשל ילדות קטנות בפרו שנחטפות בגיל קטן ונאנסות. כמות גדולה של עוקבים באינסטגרם מאפשרת לנו לקבל חשיפה וגם כאשר מדובר בפרופיל פרטי ללא מטרות רווח, אין ספק שההרגשה עילאית.



 



אם גם אתם רוצים להוסיף לעצמכם הרבה עוקבים באינסטגרם , יש המון דרכים לעשות זאת, כל מה שצריך זה פשוט ללמוד איך האינסטגרם עובד.



 

Scroll to Top