Image

חיפוי קירות חוץ

כאשר אנו עוסקים בנושא של חיפוי קירות חוץ, רבים יחשבו כי מדובר באלמנט עיצוב המתקשר באופן מיידי כמותרות. לכן, לקוחות רבים אשר מתייעצים עם אדריכל או מעצב תחילה יחששו ואולי אף יסלדו מהוספת חיפוי קירות חוץ הבית בהיבט הכלכלי. חשוב לציין כי אותם אנשים לעיתים לא מודעים ליתרונות הרבים שמביאים איתם חיפוי קירות החוץ של המבנה, מלבד העובדה שהמחיר שלהם כבר מזמן אינו בשמיים ואינו מהווה סמל לעשירון העליון בלבד. 

 

חיפי קירות חוץ מגוון של יתרונות

היתרון המרכזי של חיפוי קירות החוץ הוא הקניית נישה עיצובית, כלומר, בעזרת חיפוי קירות חוץ הבית אנו יכולים להשיג בקלות ואף להדגיש את אותם אלמנטים עיצוביים שנרצה להשיג בבניית ביתנו.

למשל, אם ברצוננו להשיג מראה כפרי לבית שלנו, נעדיף לצפות את קירות החוץ של הבית באריחי עץ, או פלטות עץ. אם נעדיף להקנות לבית מראה עכשווי ומודרני, נעדיף להשתמש בחומרים כגון בטון אדריכלי או אפילו בחיפוי טיח לקירות החיצוניים, אלמנטים אשר מעניקים  לבית מראה מודרני. ניתן להקנות לבית גם מראה יוקרתי או עתיק יותר אם נשתמש בחיפוי אבן לקירות החוץ. באמצעות הבחירה שעומדת בפנינו בין סוגים וטקסטורות שונים של אבן או אפילו שיש ניתן להקנות לבית מגוון מראות. יחד עם זאת נוכל לבחור להשתמש בין אריחי שיש או אבן יוקרתית או אפילו אבן ירושלמית ועד מראה עתיק של טירה אם נשתמש באבנים מחופסות יותר ופחות מעובדות. 

 

ערך הבית עולה

כאשר נשקיע גם בנראות החיצונית של הבית, ערך הבית יעלה פלאים. כמו בכל אספקט עיצובי, אם אנו בוחרים להשקיע בעיצוב של פנים הבית או אם נבחר להציב בריכה בחצר הבית אז ערך הדירה אוטומטית עולה, ולכן גם אם נשקיע בחיפוי קירות החוץ של הבית, ערך הבית יעלה מיד. בית אשר על קירותיו החיצוניים יהיה אלמנט עיצובי, ערכו יהיה הרבה יותר גבוה מאשר בית עם קירות חוץ לבנים רגילים. 

 

לסיכום, אנו רואים שהמגמה בקרב בתים פרטיים בשנים האחרונות היא להוסיף אלמנט עיצובי כלשהו לקירות החוץ, תוך ההבנה הכלכלית, שבאמצעות השקעה לא כל כך גדולה ניתן לשדרג את ערך הבית, ובמיוחד לאור העובדה שנראות הבית משודרגת פלאים בעת שמשתמשים באלמנט העיצובי של חיפוי קירות החוץ. 

https://www.youtube.com/watch?v=GII36fYvVZ8

Scroll to Top