Image

חיפוש עבודה בצפון

 חיפוש עבודה בצפון  נהיה קל יותר ביחד עם פורטל jobnorthjobnorth מתמחה במשרות בתחום תעשייתי בלבד אשר נמצאות באזור הצפון. כאן תוכלו למצוא עבודות בתחומים שונים כגון חשמל, מכונאות ועוד. אם אתם אנשי מקצוע אשר מחפשים עבודה באזור הצפון הגעתם למקום הנכון! עליכם להירשם לאתר, לכתוב קורות חיים ולשלוח למשרה הרצויה. את המשרות ניתן לחפש בעזרת מנוע חיפוש של האתר או לעבור באופן רנדומלי בין המשרות אשר ממוינות לפי התחומים.

חיפוש עבודה בצפון יהיה יעיל יותר אם תעיינו במאמרים מקצועיים אשר נמצאים בפורטל ומסבירים איך לכתוב קורות חיים מוצלחים וכיצד להתנהג בראיונות עבודה.

טעויות נפוצות בעת חיפוש עבודה

  • קורות חיים לא מושקעים אשר מלאים במידע לא רלוונטי ואינם מציגים באופן מתומצת את היתרונות שלכם.
  • אי הכנה לראיון עבודה. רוב המוחלט כנראה לא יבין למה הכוונה ומה זאת אומרת "להתכונן לראיון עבודה". לעיתים קרובות אנשים נוטים להמליץ לבן אדם הנלחץ לפני ראיון עבודה "הכי חשוב להיות עצמך", אך כולנו נסכים של"אני" של כל אחד מאתנו יש גם צדדים פחות מרשימים שאין צורך להציג אותם למגייס. לכן לפני ראיון עבודה מומלץ לחשוב על השאלות האפשריות שיכולות לעלות אצל המגייס במהלך ראיון עבודה ולתרגל תשובות לאותם השאלות. כמו כן לא פחות חשוב לחשוב על השאלות שאתם הולכים לשואל את המגייס, שאלות יכולות להיות קשורות לתפקיד, חברה וכמובןחשוב לברר את תנאיי העבודה.
  • לבוש לראיון עבודה. למרות הדעה הרווחת שלהיות סטיגמת ולשפוט על פי המראה זה לא מוסרי, אך זה בדיוק מה שעושה המגייס מפאת חוסר זמן ומידע על המעומד. מגייס תמיד ישים לב ללבוש של המעומד וזה יהיה בין הפקטורים המשמעותיים שעל פיהם הוא יחליט אם המעומד מתאים למקום העבודה או לא.לכן חשוב להקפיד להתלבש בהתאם לחברה ולתפקיד אליו אתם מתראיינים. למשל אם בכוונתך לקבל משרה של בנקאי כדאי לבוא במכנס אלגנטי וחולצה מכופתרת בצבעים לא בוהקים.

פורטל jobnorth  מעניק  למשתמשים את כל הכלים העומדים ברשותו על מנת שחיפוש עבודה בצפון יהיה קל יותר ויעיל.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top