חברת הובלות

כך נבחר חברה אמינה להובלות

חברת הובלות אחראית על הציוד האישי והרכוש שלנו ברגעים הכי חשובים בחיים. מעבר דירה הוא כידוע תהליך ארוך, שמגיע לשיאו עם ההובלה אבל מסתיים רק אחרי שאחרון הארגזים נפרק בבית החדש. כתוצאה מכך, עלינו לתת עדיפות לחברת הובלות מקצועית ובעיקר אמינה. אבל איך עושים זאת בצורה נכונה?

הנה למשל כמה טיפים שיכולים לעזור בהשוואה בין חברות הובלות :

א. מתן עדיפות לחברה מקומית – יהיה לנו הרבה יותר קל לקבל המלצות על חברת הובלות דירה מקומית, מאשר על חברה שפועלת באזורים אחרים בארץ. מתן עדיפות לחברה מקומית עולה בקנה אחד עם הרצון לאסוף כמה שיותר המלצות על אנשי מקצוע וכן בדרך כלל מישהו שאנו מכירים מאופן אישי יכול להכיר את החברה ולהמליץ לנו עליה או להפך.

ב. בדיקת שנות הניסיון – סביר להניח שחברת הובלות עם ניסיון של שנים רבות תהיה אמינה יותר בהשוואה לחברה צעירה ללא ניסיון. חברה לא אמינה לא תצליח לשרוד בענף ההובלות, ולכן הניסיון הוא אינדיקציה טובה לרמת המקצועיות שלה.

ג. רושם אישי – כדאי מאוד להשקיע בתיאום פגישת היכרות עם נציגי חברת הובלות בסביבה. הפגישה יכולה להיערך במשרדי החברה או בבית הלקוח, והמטרה שלה היא לנצל את ההזדמנות כדי לספוג רושם אישי. באמצעות התרשמות אישית ניתן להרגיש את הדינאמיקה מול נציגי החברה ואת הכימיה עם העובדים.

האם יש קשר בין מחיר ואמינות?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא תמיד מחיר נמוך הוא ערובה למקצועיות. יש מקרים שבהם חברה לא אמינה ולא מקצועית תנסה למשוך לקוחות חדשים באמצעות הצעות מחיר נמוכות בצורה מופרזת. מחיר כזה אמור להדליק אצלנו נורה אדומה, בעיקר אם אנחנו מכירים את הנפשות הפועלות ומקבלים מידע על הובלות.

כדאי להיכנס לאתרי האינטרנט לפני שבוחרים חברת הובלות ולנסות להבין מה המחירים המקובלים בענף. יש לקחת בחשבון את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת הטווח הממוצע. באמצעות היכרות עם המחירים המקובלים ניתן לא רק לזהות כבר בשלבים המוקדמים את החברות האמינות, אלא גם לחסוך בהוצאות. בנוסף, רצוי לאסוף המלצות אובייקטיביות משכנים, חברים, קרובים ובני משפחה.

חברת הובלות

Scroll to Top