Image

כל המידע על הדברה בטוחה – כללי התנהגות לאחר ההדברה

החלק החשוב ביותר בכל תהליך הדברה הוא וידוא הבטיחות והבריאות של כל יושבי הבית

הדברה היא אחת הפעולות החשובות ביותר שאנחנו יכולים לבצע בחיי הבית שלנו. בין אם אנחנו מבצעים את ההדברה המקצועית כטיפול מונע נגד מזיקים וחרקים, ובין אם אנחנו מבצעים אותה כטיפול נקודתי לאחר שביתנו כבר נפגע מבעלי החיים הללו, ביצוע הדברת מזיקים מבטיח שימור או החזרה של איכות החיים ושגרת החיים התקינה בבית שלנו. עם זאת, מדובר גם בפעולה שיש בה סיכונים, מאחר וחלק ניכר מההדברות כולל שימוש ברעלים וכימיקלים שלא בטוחים למגע של בני אדם וחיות בית. לכן, בפנייה לשירות איכותי של הדברה בהרצליה צריך לדעת גם איך להתנהג לאחר ההדברה.

לאחר שביצענו הדברה מקצועית עם שירות הדברה איכותיים, כיצד אנחנו צריכים להתנהג?

  • שירות איכותי של הדברת מזיקים נותן לנו מענה למגוון צרכי הדברה, ולכל סוג הדברה כללי התנהגות ספציפיים לאחר ההדברה. עם זאת, ישנם כמה קווים מנחים ברורים.
  • בכל הנוגע להדברת מכרסמים, כיום כבר כמעט ולא משתמשים ברעלים אלא במה שנקרא הדברה אקולוגית. במצב כזה אין סכנה לבני אדם וחיות בית, כיוון שמדובר אך ורק בדחייה של המכרסמים ולא בהרעלתם. כשאנחנו מדבירים כנגד מזיקים, תיקנים או נמלים אנחנו צריכים לפנות את הבית לטווח שעות שנע בין שעתיים לחמש שעות לכל הפחות.
  • לאחר הריסוס, את הבית יש להשאיר מאוורר ככל הניתן, בכדי שחומר הריסוס יתייבש וסכנת ההרעלה תיעלם כליל.
  • אם יש בבית שלנו תינוק, בעל חיים או אישה בהיריון, אנחנו חייבים להתייעץ עם המדביר טרם ביצוע ההדברה ולקבל הנחיות ספציפיות להתנהגות בטוחה בבית לאחר ההדברה. במידת הצורך, נרחיק את הגורמים בסיכון עד יעבור זעם.

מדביר איכותי הוא מדביר שנותן לנו את ההסבר המפורט והכללים למה מותר ומה אסור לעשות

בכל הנוגע לשירותי הדברת מזיקים, אין אפס – שירות הדברה איכותי הוא בהכרח שירות שיודע לאפיין לנו את הסיכונים ולמזער אותם, כולל הסבר מפורט על האסור והמותר וכללי ההתנהגות לאחר ההדברה. אסור להתפשר על פחות מזה.

https://www.youtube.com/watch?v=bWWxexJQKrU

Scroll to Top