Image

מה זה הבלוג הזה שכולם מדברים עליו?

בתקופה האחרונה בלוגים אישיים הפכו לפופולאריים במיוחד ומקבלים חשיפה עצומה. באמצעות הבלוגים ניתן למתג את עצמך בתור בעל מקצוע המעביר הכשרה מסוימת, מספק שירות כלשהו ואפילו סתם לכתוב בלוג בשביל הכיף. הבלוגים אשר נחשבים לפופולאריים במיוחד הם הבלוג האישי והבלוג העסקי.

 

הבלוג האישי

 

בלוג אישי משלב בין הבעה של תחושות והעלאת רעיונות לבין עיסוק בנושא מסוים. בלוג אישי לרוב מתנהל בצורה של יומן בו הפוסטים מתפרסמים ונשמרים בסדר כרונולוגי רציף. את הבלוג האישי מעדכנים בתדירות גבוהה יחסית על מנת לשמור על עדכון וזרימה של הבלוג. את המושג בלוג המציא אדם בשם ג׳ורן ברגק בשנת 1997. כמות הבלוגים אשר קיימת ברשת עולה על כל דמיון, מדובר במאות מיליונים של בלוגים שחלקם נמצאם בתודעה של קוראים רבים המקפידים לעקוב, להגיב, לשתף ולתייג את הבלוגים האהובים עליהם ביותר. פרט לבלוג האישי אותו רובנו כבר מכירים קיימת פלטפורמה המאפשרת פתיחה של בלוג עסקי.

 

הבלוג העסקי

 

הבלוג העסקי מאפשר לעסק או לארגון ליצור קשרים עם לקוחות או עובדים ולספק להם מידע רלוונטי לעסק עצמו. באמצעות בלוגים עסקיים ניתן להיחשף למגוון חברות שלא ידענו על קיומן לפני כן, וליצור קשרי לקוחות רבים דרך האינטרנט. בלוג מאפשר לכל עסק קטן, בינוני או גדול ליצור לעצמו מעגל קוראים ולקוחות קבוע אשר מעודד תנועה וזרימה של העסק. כתיבה של בלוג עסקי בצורה מקצועית, מאפשרת לעסק ליצור חשיפה אדירה, להסביר לקוראים את השירותים שהעסק מציע וליצור רושם של מקצועיות, הבנת הלקוח, שירות לקוחות אמין והכי חשוב פרסום ומיתוג רלוונטיים. בנוסף כתיבה של בלוג עסקי ע״י אדם מקצועי יכולה להזרים כמות גדולה של אנשים ובכך לגרום לעלייה בנתח המכירות החודשי של העסק. היתרון הגדול שהבלוג מספק לנו הוא עדכון שוטף, מהיר וקל המאפשר רעננות תמידית לדף בו הבלוג נמצא. בלוג עסקי מתאים גם לשמירה על לקוחות קיימים וגם לצבירה של לקוחות חדשים פוטנציאלים. הדרך הפשוטה בה הבלוג עובד מאפשרת לנו בקלות לשתף, לחשוף ולקשר את הבלוג שלנו למקורות נוספים לדוגמא רשתות חברתיות או תפוצות של המייל העסקי שלנו. בנוסף, בלוג עסקי מאפשרת לעסקים קטנים או לעסקים מתחילים שאין ברשותם תקציבי פרסום וקידום גדולים, לקדם ולמתג את עצמם באופן עצמאי מבלי להיעזר בחברות קידום או פרסום אשר גובות אלפי שקלים למטרות אלה בחודש.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top