Image

מסעדות בהרצליה פיתוח

הרצליה פיתוח היא ללא ספק עיר בה מקומות הבילוי, בתי הקפה, הפאבים והמסעדות פתוחים לקהל הרחב בכל ימות השבוע והמגוון עצום. ברחובות המרכזיים שסמוכים לאזור התעשייה שנקר ניתן לבלות באינספור של מסעדות מכל הסוגים והמינים עליהם נדבר בהמשך אך חשוב לציין כי מדובר באזור שביום מוקף במשרדי הייטק וקשת רחבה של מקומות עבודה שמאפשרים לעובדים לרדת למטה להפסקה צהריים קצרה. בלילה מדובר באזור בילוי לכל דבר שלא נופל מהעיר תל אביב או מכל עיר מרכזית אחרת.

 

אז איזה סוגים של מסעדות יש בהרצליה פיתוח?

•       מסעדות שף – האזור מציע שלל של מסעדות שף איכותיות בהן התפריט מעט יותר יקר. מסעדת שגב למשל היא בין מסעדות השף המובילות באזור. בצד השני של אזור התעשייה ניתן לאכול במסעדה המפורסמת סבסטיאן אשר שייכת לקבוצה הניהולית של קפה נואר וכבר שנים נחשבת לאחת המסעדות המצליחות בארץ בשל השניצל האלוהי שלה.

•       מסעדות קונספט – אוכל יפני, אוכל תאילנדי, אוכל ספרדי – אלו ועוד מאפשרות לנו להנות מאוכל אתני אמיתי. מסעדת קיוטו מציעה את הסושי הטוב ביותר בארץ עם דגש על טריות, איכות ומנות יפניות מסורתיות. בנוסף, ניתן לאכול אוכל מהמזרח במסעדת זוזוברה עם דגש על מנות תאילנדיות מהפנטות. גם מסעדת טפאו – מסעדת טפאסים יוקרתית מאפשרת לנו להנות מנשנוש קטן לצד משקה מיוחד.

•       המבורגרים – אין ישראלי שלא אוהב המבורגר וכן גם את הסוג הזה של האוכל ניתן למצוא באזור הרצליה פיתוח. תוכלו לבחור בין מסעדת הבשרים מיט בר שנחשבת למוסד תל אביב ידוע שפתחה לפני כמה שנים סניף מצליח באזור, בנוסף יש גם המבורגר מצוין בעד העצם שגם היא נחשבת לרשת מצליחה בשל הבשרים האיכותיים שלה וכמובן היא אפשר בלי אגאדיר והמוזס שמלווים את המתחם הזה כבר שנים רבות.

•       בתי קפה – אם סתם בא לכם על כוס שוקו מהסרטים עם קינוח או פיצת שוקולד, תוכלו להתפנק בסניף המהפנט של מקס ברנר או לחלופין לגשת לאחת הגלידריות המפורסמות בארץ המכונה הסיציליאנית.

 

לסיכום, כמות האפשרויות במתחם המסעדות של הרצליה פיתוח עולה על כל דמיון ולכן כל מה שנשאר לכם זה פשוט לבחור!.

Scroll to Top