Image

מתים לרגע

מתים לרגע היא דרמת טלוויזיה רפואית המשלבת תוך כדי העלילה אלמנטים של מדע בדיוני. הסדרה משודרת ע״י חברת הוט בערוץ הוט 3 והיא עוסקת בחבורת סטודנטים לרפואה אשר מתקבלים לסטז׳ שלהם בשנה האחרונה ללימודים בבית החולים ״כצנלסון״. הסדרה היא לחלוטין סדרת בית חולים אך עם טאצ׳ מעט שונה ממה שאנו רגילים לראות בסדרות האמריקאיות.

 

עלילה

חמישה סטודנטים מצטיינים מתקבלים להיות העוזרים האישיים של פרופסור לנדאו (יובל סגל) אשר ביצע ניסוי בדיוני סודי וגרם למישהי להרגיש שהיא בעולם הבא. לאחר רגע היא חוזרת למציאות, או במילים אחרות קמה לתחייה. הסטודנטים מגלים על הניסוי, במקביל מפתחים את סקרנותם למה שמתרחש ומתחילים לנסות ולבצע את הניסוי המדובר על עצמם. נסיונות אלה גורמים לסיבוכים משונים בעלילה ולהתפתחויות רבות ביניהם קבלה של כוחות על טבעיים, כוח מסוים לכל דמות.

 

דמויות הסדרה

דנה אותה מגלמת השחקנית אגם רודברג, משחקת בסדרה את בתו של אחד התורמים החשובים לבית החולים בו היא עובדת. דנה קיבלה בעקבות הניסוי שבוצע כוח לזהות את המוות לפני שהוא קרב אצל אנשים הסובבים סביבה והיא יכולה להשתמש בכוח הזה במטרה לנתח סיטואציות רפואיות.

יעל המכונה יולה מגולמת ע״י אביגיל הררי. באה ממשפחה דתית אך היא חזרה בשאלה בגיל ההתבגרות. יולה היא ילדה ביישנית והיא מפחדת להזדהות עם המיניות שלה. דרך הניסוי היא מקבלת כוח על לשלוט ברצונות של אנשים הנמצאים בקרבה שלה.

אסמא מגולמת ע״י מאיסה עבד אלהאדי. ילדה חכמה ושקדנית אשר מנסה לכל אורך הסדרה להטביע חותם בעקבות היותה ערביה, מנסה להוכיח את עצמה כל הזמן. אסמא מצליחה בעקבות הניסוי לקרוא מחשבות של אנשים אחרים אך היא במקביל, מנסה להתמודד עם העובדה שמשפחתה אינה תומכת בבחירות שעשתה.

דרור המגולם ע״י עופר שכטר. הוא הבדרן של כולם. במהלך הניסוי הוא מקבל כוחות לדבר עם המתים. לאחר שהוא מגלה שהוא מאומץ הוא מתחיל לנסות לדבר עם המשפחה שלו בעולם המתים אך זה גורם לו לסיבוכים רבים.

סלאבה מגולם ע״ אדי קבטנר. סוג של גאון. מאוהב מעל הראש ביולה ומוכן להקריב את עצמו למענה. הניסוי נותן לו חזקות פיזיים ונפשיים מה שמעלה לו את הביטחון העצמי בצורה ניכרת.

Scroll to Top