טלפון

מתי לתקן ומתי להחליף את הטלפון

אם הטלפון שלכם תקול ואין לכם ביטוח, אתם עשויים להיכנס לפאניקה ולנסות להחליט אם לתקן אותו או להוציא כסף עבור מכשיר חדש. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתקבלו את ההחלטה.

עלות תיקון לעומת עלות החלפה

זה הדבר הכי מובן מאליו שרוב האנשים חושבים עליו כשמנסים לקבל את ההחלטה הזו. אם החלפת הטלפון תעלה 800 $ ותיקון זה יעלה רק $ 300 אז תיקון עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. צריך לקחת בחשבון גם את ערך הטלפון. ישנם כמה אתרים שיכולים לתת לכם ערך מוערך של הסכום בו הטלפון שלכם ימכר במצב טוב. אם עלות התיקון גבוהה מערך הטלפון שלך, ייתכן שהגיע הזמן להחליף אותו.

גם אם עלות התיקון לעומת ההחלפה נראית כהחלטה קלה ממבט ראשון, עדיין עליכם לזכור את השיקולים שלהלן כשאתה מקבל את ההחלטה שלך.

בן כמה הטלפון

מכשירים בני יותר משלוש שנים עשויים להפסיק לתמוך בתוכנה בעתיד הקרוב. אם אתם מוציאים מאות דולרים בתיקון הטלפון רק כדי שהתוכנה תתעדכן במהלך השנה, זה יהיה ביזבוז מוחלט של כסף. כדאי לקחת בחשבון כמה תיקונים כבר עבר הטלפון. בכל פעם שנפתח הטלפון שלך עולה הסיכוי לנזק. אם בוצעו שלוש תיקונים או יותר בטלפון שלך, ייתכן שהגיע הזמן להניח אותו בצד.

האם ניתן לקזז את עלות הטלפון החדש

יש הרבה אנשים בחוץ שמוכנים לשלם עבור מכשירים שבורים. בדקו עם מעבדות הטלפונים הקרובות אליכם וגלו כמה אתם יכולים להרוויח על ידי מכירת הטלפון השבור. אפילו כמה מאות דולרים יכולים היות הרבה בקיזוז העלות של מכשיר חדש. זה נכון במיוחד אם תצליחו להשיג עסקה טובה על טלפון מחודש.

כמה זמן אתם יכולים להיות ללא המכשיר

כולנו מרגישים עירומים בלי הטלפונים שלנו וחלקנו אפילו משתמשים בהם לדברים חשובים כמו פייסבוק, אהמ… אני מתכוון לעבודה.  אם תיקון המכשיר עומד להשאיר אתכם ללא טלפון מספר ימים ואף שבועות, ייתכן שתצטרכו להחליף אותו במקום זאת. רק זכרו כי הגדרת טלפון חדש ולמידה כיצד להשתמש בו יכולה גם לקחת זמן.

האם אתם רוצים לשדרג

יש שני חלקים פה. ראשית, האם אתם זכאי כרגע לשדרוג מוזל אצל הספק? שנית, האם אתם מרוצים מאפשרויות השדרוג שלכם?

אם אתם מסרבים לקנות טלפון מחודש, כדאי לנסות לקנות כשאתם זכאים לשדרוג מוזל. אם הטלפון תקול, זה הזמן המושלם לבדוק ולראות מה מעבדה לתיקון אייפון תל אביב יכולה להציע. זה נכון במיוחד אם אתם מעוניינים בטלפונים עם תכונות חדשות יותר. אם אתם אוהב את התכונות של דור המכשירים שיש לכם כרגע ואינכם אוהבים את הפיצ'רים החדשים יותר כמו מסכי ענק, ייתכן שיהיה שווה לנסות להוציא קצת יותר חיים מהטלפון הישן שלכם.

Scroll to Top