ספסלי עץ

ספסלי עץ לא כל כך פשוטים

ספסלים מעץ לעיתים מגיעים בעיצובים פשוטים. תסתכלו מסביבכם, אתם תראו שזה נכון. אולם, אפילו הפשוטים ביותר הם לא כולם אותו הדבר. למעשה, אתה יכול למצוא די הרבה חידושים בדגמים הבסיסיים. בין אם המקום המועדף עליך בחצר הוא הגן, הפטיו מבטון, רצפת העץ או החצר הפתוחה, אתה יכול למצוא ספסלים מעץ שיתאימו למגוון של צרכים וסגנונות. וכאשר אתה בוחר ספסלים העשויים מעץ באיכות גבוהה, כמו עץ סידר בצבע אדום או לבן, הריהוט יכול להחזיק מעמד במשך שנים.

ספסלי עץ מציעים מושב עגול עם פתיחה באמצע עבור גזע העץ. הספסל נמצא קרוב לגזע העץ ואנשים יושבים כשהם פונים החוצה. הם יכולים להישען עם הגב על הגזע או חלק מהספסלים כוללת משענות לגב. בדרך כלל, הספסל עומד על מספר רגליים בשביל תמיכה. חלק מהדגמים מציעים משענות לגב אופציונליות: ניתן להזמין עם או בלי משענת לגב על פי ההעדפה שלך.

ספסלי עץ אחרים מציעים צורה עגולה, מלבד עבור אנשים היושבים מול החלק הפנימי של המעגל. ספסל עגול וקטן יכול להיווצר מרבע של המעגל. אם אתה זקוק רק לספסל אחד, המושב העגול מציע מראה פחות שגרתי. אולם, אם אתה רוכש יותר מחלק אחד, אתה יכול לשים אותם ביחד. שני חלקים יוצרים חצי מעגל וארבעה חלקים יוצרים מעגל שלם.

ספסלי אחסון בדרך כלל נראים כמו תיבות. אתה יכול לאחסן חפצים בתוך החלק התחתון של המחיצה ומכסה (תלוי או אחרת) מתאים לחלק העליון. בשביל ישיבה יותר נוחה, חלק מהיצרנים מוסיפים כריות למכסים של ספסלי האחסון.

הוראציה של עיצוב זה גם ממורת לתוך צידנית זה נראה ומתפקד אוותו הדבר כמו ספסל אחסון רגיל. אבל כאשר אתה רוצה להמיר אותו לתוך צידנית עבור מסיבות, אתה מצמיד ציפוי לצידנית וממלא אותה עם קרח ומשקאות או כל דבר שאתה צריך שישמור על קור. כאשר האורחים לא מחפשים אחר משקאות, אתה יכול להתאים את המכסה כמקום מושב נוסף. כאשר אתה מסיים את המסיבה, אתה יכול להסיר את הציפוי ולהחזיר כל פריטים מאוחסנים למקום שלהם בתוך הספסל.

דגם אחר מציע משקל קל. בדרך כלל ספסלים מעץ שוקלים די הרבה. אולם, חלק מספסלים העץ נבנים בכוונה עבור משקלים קלים, לפעמים לא יוצא מעשרה קילוגרמים. עבור אותם אנשים אשר צריכים להעביר בקלות מקומות ישיבה, ספסלים קלים מציעים וריאציה מאוד שימושית.

לסיום, ספסלי עץ הניתנים להמרה מציעים שני תפקודים. במיקום אחד הם נראים ספסלים רגילים עם משענות ובמיקום אחר הם משרתים כשולחנות. עם הספסלים המעניינים אתה מקבל אתה להוציא את המיטב מהשימוש במקום הפנוי. כתוצאה מכך, הספסלים הנוחים האלה עוזרים במיוחד עבור שטחים קטנים בחוץ.

יש לך מגוון של אפשרויות כאשר תתחיל לקנות ספסלי עץ. כל אחד מציע יתרונות שונים. עבור חלק, המראה הוא המפתח. הם מציעים מגוון של דרכים להקים ולהתאים אישית. ספסלים אחרים מתאימים לך על סמך התפקודים המרובים שלהם. הם טובים במיוחד עבור אנשים בעלי מקום מוגבל שרוצים ריהוט נוסף בפחות כסף.

Scroll to Top