ספסל גינה מברזל

ספסל גינה מברזל

מי מאיתנו לא אוהב לשבת במרפסת הבית שלה או בחצר ביתו בשבת בבוקר, בערב אחרי העבודה או בכל רגע פנוי אחר. עבור רובנו המרפסת משמשת בתור מקום המפלט שלנו מחיי היום יום, פינה כלשהי בבית בה ניתן להירגע ולשכוח מכל הצרות והלחץ שיש לנו בעבודה ולהנות למספר רגעים מתחת לקרני השמש או להריח את ריחות החורף שלאחר הגשם. על מנת להנות מהחוויה הזו באופן מושלם עלינו לצייד את המרפסת או את חצר הבית בריהוט גן מתאים על מנת שנוכל לשבת, להישען אחורה ולהירגע עם כוס הקפה, העיתון או הספר שלנו. חלק בוחרים למקם בחצר או במרפסת ריהוט גן בדמות סלון הכולל כורסא, ספות ושולחן, כאשר חלקנו נעדיף ספסל גינה מברזל או מעץ, בעוד אחרים ימקמו בגינה או במרפסת שולחן קפה עם כסאות סביבו. אין נכון ולא נכון בעיצוב החצר או המרפסת ועל כל אחד לבחור מה שמתאים לבית שלו באופן המירבי ביותר אך כמובן שהפרקטיות של הדבר צריכה לעמוד לנגד עיננו.

סלון גן.

ריהוט של סלון גן הוא אכן ריהוט אולמטיבי אשר יכול לשדרג כל חצר בית וכל מרפסת, הרי מי מאיתנו לא אוהב לפעמים להעתיק את ארוחת הבוקר לחצר או לגינה כאשר מזג האוויר מאפשר זאת ואם יש לנו סלון שממוקם בחצר אז מה טוב. החיסרון של סלון הוא שיש לכסותו בכל פעם אשר אנו חוששים שמזג אוויר לא טוב עלול להגיע כמו גשם, שרב, אובך וכדומה על מנת שהשפה והשולחן לא יהרסו מפגעי מזג האויר.

ספסל גינה מברזל או מעץ.

ספסלי הגינה אמנם משמשים בתור פינות ישיבה נוחות אך מעבר לשימוש הפונקציונאלי שלהם הם נחשבים גם לאלמנט אשר מקשט את הגינה ותורם לנראות של החצר או המרפסת. היתרון הוא שבניגוד לסלון גינה, ספסלים הינם עמידים לפגעי מזג האויר ואין צורך לכסות אותם בימים בהם מזג האוויר אינו שמשי. בין אם הספסל עשוי מברזל ובין אם הוא עשוי מעץ איכותי בעל רמת גימור גבוהה הספסל יהיה עמיד לגשם, חול, אבק, מזיקים וכדומה.

Scroll to Top