פיצה בנס ציונה

פיצה בנתניה פיצה טיים

אחת הפיצריות היותר מוכרות באזור נתניה, פיצריה אשר ידועה באיכות הפיצה שלה והתפריט המגוון היא פיצה בנתניה פיצה טיים. פיצה טיים נתניה גאה להציג את תפריט החורף שלה כאשר בתפריט ניתן למצוא פיצות בגדלים שונים במגוון תוספות כגון זיתים ירוקים, זיתים שחורים, עגבניות פרוסות דק, תירס, פרוסות בצל ופטריות. בנוסף ניתן להזמין בתור מנה ראשונה לפני הפיצה את אחת המנות הראשונות אשר כוללות לחם שום או מגוון רחב של סלטים כמו סלט טונה, סלט גבינת חלומי, סלט גבינה בולגרית וסלט ביצה קשה. כל הסלטים מוגשים על מצע של עלים ירוקים, נבטים, מלפפון ועגבניות שרי וניתן לבחור רוטב צד מתוך מגוון הרטבים שביניהם רוטב שום, רוטב אלף האיים, ויניגרד, שמן זית לימון ועוד.

בפיצה טים נתניה מקפידים על עבודה עם חומרי גלם טריים בלבד כאשר בכל יום מקבלים ירקות טריים בדלתות הפיצריה אותם אנו חותכים לסלטים על פי הזמנה כך ששום דבר אינו מוכן מראש. אנו מקפידים על הטריות גם בגזרת הפיצות שלנו כאשר הבצק טרי גם הוא וכך גם התוספות של הפיצה. אנו ערים לעובדה כי אתם משלמים הרבה כסף בעד הארוחה שלכם ולכן רוצים להקנות לכן חוויה קולנרית משובחת במחיר שפוי.

פיצה טיים נתניה שסובבת טת נתניה השרון והמרכז.

אנו מתחייבים להגיע לכל לקוח במהירות האפשרית בתחום אזור החלוקה שלנו כאשר המוצרים אותם תזמינו ישארו טריים, כאשר הפיצה תגיע אליכם חמה כאילו הרגע היא יצאה מהתנור והסלט יגיע אליכם טרי כאילו הרגע קצצתם אותו במטבח שלכם. אנו בטוחים כי ברגע שתטעמו את הפיצה המשובחת של פיצה שלי קרית שמונה לא תפסיקו להזמין את הפיצות והסלטים אותם אנו מציעים בתפריט. כל מה שנשאר לכם הוא להרים טלפון ולצלצל לפיצה טיים נתניה.

Scroll to Top