פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולות אלומיניום תלויות – חידושים מפתיעים

ישראל ידועה כמדינה שטופת שמש ולכן ככל שהשנים עוברות אנו נתקלים בעוד ועוד פתרונות הצללה ייחודיים שמשפרים את איכות חיינו ומאפשרים לנו להנות לאורך כל ימות השנה מצל ואוויר פתוח שמאפשר לנו לשבת בחוץ, עם כוס משקה צונן, ספר טוב וכך למקסם את שעות הפנאי המעטות להן אנו זוכים. יש כל מיני סוגים של פרוגולות. יש פרגולות שהמטרה שלהן הינה לארח חברים ובני משפחה קרובים כלומר מדובר כמעט בחלל שלם ורחב ידיים שנוצר כתוצאה מעמודי אלומיניום וגג ויש גם פרגולות אלומיניום תלויות שמהוות פתרון אופטימלי למטרת הצללה עבור אזור קטן באופן יחסי וספיציפי. למעשה, פרגולת אלומיניום תלויה היא איננה פרגולה רגילה אותה התרגלנו לראות בחצרות הבתים. מדובר בפיתוח ייחודי, חדש באופן יחסי אשר מאפשר לקבל פתרון הצללה באזורים שונים בחצר – למשל בכניסה לבית כאשר אנו רוצים להשיג צל כשאנשים נכנסים אלינו הביתה או כדי לשמור על הצמחייה בימי הקיץ החמים, בצידי הבית, בכדי שנוכל לגדל גינת תבלינים קטנה או אפילו בתור סוכך הצללה שיאפשר לנו לשבת על דק, בגג או אפילו במרפסת.

 

פרגולות אלומיניום תלויות יתרונות

  • פתרון זול יחסית – אם אינכם רוצים להשקיע בפרגולה עומדת שלמה, בקלות תוכלו להוזיל משמעותית את התקציב אם תבחרו להתקין בביתכם פרגולת אלומיניום תלויה. הסיבה שמדובר בפתרון זול יותר הינה בשל שימוש מופחת בחומר הגלם.
  • מראה יוקרתי ואסתטי – פרגולות תלויות משתלבות בחצר, במרפסת או בגג בצורה מושלמת.
  • פתרון בטיחותי – ניתן בקלות לחבר את הפרגולה לקיר עם כבלי ברזל אשר מקבעים את הפרגולה עצמה ויוצרים צל ברמת האטימות שאתם בוחרים.

 

יש מבחר עצום של פרגולות תלויות מעוצבות בכל מיני צבעים ואפילו ניתן לעצב פרגולה תלויה בסגנון ובהתאמה אישית. פרגולה תלויה מאפשרת לנו לשבת בצורה נינוחה עם צל ולהנות מהאוויר הפתוח בימים נעימים ושמשיים. מדובר בפתרון עיצובי, דקורטיבי שאיננו מצריך משאבים רבים אלא בקלות ניתן להתקינו ולהנות מצל לאורך כל ימות השנה. בשונה מפרגולות אחרות, הפרגולה התלוייה איננה דורשת תחזוקה, זאת משום שחומר הגלם – אלומיניום נחשב לחומר עמיד, חזק ואיכותי שאיננו תופס קורוזיה.

https://www.youtube.com/watch?v=9C152aXFvJ4

Scroll to Top