Image

פרסום ממומן בלינקדאין

התפתחות האינטרנט הביאה עימה דבר שעד לפני מספר שנים היה שונה בנוף היום יומי, היא הביאה עימה את  הרשתות החברתיות.

בכך שרשת האינטרנט הכניסה לתודעה שלנו את הרשתות החברתיות היא העבירה מרכז חשוב מחיינו שהוא ממשק עם אנשים אחרים לתוך האינטרנט, ובכך העלתה את הזמינות של המגע האישי שיש לנו עם חברים שאין לנו זמן לפגוש אותם פנים אל פנים במיוחד אם הם נמצאים בצד השני של העולם לדוגמא.

אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות יותר כיום היא לינקדאין והיא רשת חברתית עם דגש לעסקים, בה כל אחד יכול ליצור לעצמו פרופיל עסקי, עם הקורות חיים שלו, עם הניסיון התעסוקתי שלו, עם הכישורים והתארים שלו וכדומה.

בלינקדאין כל אחד שיש לו פרופיל יכול להצטרף למעגלים חברתיים בו יש לו מכנה משותף עם חברי הקבוצה, לצורך העניין בוגרי תואר ראשון בכלכלה של מוסד אקדמי מסוים.

בנוסף ישנה אופציה של פרסום ממומן בלינדקאין ,  אך הוא אינו מתאים לכל אחד ולכל מטרה והוא מוכוון יותר לפרסומות של השמה, שירותים עסקיים, שירותי ייעוץ וכל דבר שיכול להואיל לעסק שלך ולרוח האתר, שהיא מקצועית יותר מרשתות חברתיות אחרות.

ישנם מספר שיטות של קידום ממומן בלינקדאין כאשר השיטה הראשונה היא שיטת הקליקים.

שיטת הקליקים פועלת על פי כמות הלחיצות על מודעה מסוימת, למשל אם אנחנו חברת השמה שמעוניינת לפרסם משרה כלשהי בלינקדאין אנחנו נקדיש לטובת המטרה הזו תקציב של קליקים שלצורך הדוגמא יהיה 1000 דולר, בהנחה שכל קליק עולה לנו עשר סנט אז השגנו בעצם 10,000 קליקים.

ברגע שעשר אלף איש יקליקו על המודעה שלנו יגמר לה התקציב והיא לא תופיע יותר עד שלא נגדיל את התקציב.

שיטה נוספת שהפרסום הממומן בלינקדאין עובד על פיה הוא חשיפה לאלף משתמשים או כפי שהיא נקראת בהגהה המקצועית CPMCOST PER MILE.

עיקרי השיטה עובדת על פי תקציב יומי שאנחנו קובעים מראש שבו אנחנו מקבלים חשיפה לאלף לקוחות פוטנציאליים של המודעה.

ישנם עוד מספר רב של שיטות ודרכים לפרסום ממומן ברחבי האינטרנט אך אלו הם שתי השיטות הנפוצות בלינקדאין

Scroll to Top