מרצדס

איך לעשות שהמרצדס שלך תחיה יותר מ 100,000 מיילים

היום נהגים מעדיפים לשמור על רכבם זמן רב יותר. גילם הממוצע החדש של כל המכוניות בכביש הוא מעל 11 שנים, כך עולה ממחקר פולק. שיפורים באמינות ואיכות הרכבים, כמו גם בטכנולוגיית ייצור הרכב, הביאו נהגים רבים להיאחז לרכבם יותר מאשר לקנות מכונית חדשה.

שהות ארוכה של מכוניתך בכביש פירושה כי הקילומטראז' שלה הולך וגדל. כדי להאריך את חיי המכונית שלך כשהיא מגיעה לאבן דרך של הגיל שש ספרות ויותר, הינה כמה דברים שתוכל לעשות, מההתחלה ועד הסוף:

קנה דגם אמין שמתאים לאורח החיים שלך. ראשית כל, כשבוחרים מכונית חדשה, צריך לעשות מחקר ולקנות דגם עם רקורד בטוח ואמין. אתה יכול לעשות את המחקר שלך דרך Edmunds, Consumer Reports או Car&Driver. לחלופין, אם אתה קונה מכונית משומשת, צריך לעבור בדיקה אצל המומחה המקומי לתיקון מרצדס. שקול גם אם המכונית מתאימה לאורח החיים שלך. לבסוף, אתה נמצא בפרספקטיבה רחוקה אם אתה רוצה להגיע לציון 100,000+.

שמור את לוח הזמנים לתחזוקה. מרכיב מרכזי בהגנה על אורך החיים של הרכב שלך הוא שמירה על לוח זמנים תחזוקה קבוע, שמתאים לדגם המכונית שלך. משירותים מינוריים, כמו החלפת שמן מנוע וצמיגים, לשירותים חשובים יותר, כמו החלפת החגורה, וכל מה שביניהם! בקש מכל מוסך תיקונים מרצדס  להסתכל מתחת למכסה המנוע ולעשות תוכנית מה לעשות כעת ומה ניתן לדחות למועד מאוחר יותר לפני שתתרחש נזק תמידי.

אתה צריך למצוא מכונאי עצמאי אמין. עבודה עם מכונאי מרצדס עצמאי ומומחה שאתה אוהב יכולה לחסוך לך כסף. יחד עם זאת, עליך לוודא כי כל התיקונים הנדרשים מתבצעים, ושדברים חשובים הם בראש סדר העדיפויות, ולא דברים משניים.20

הימנע מחלפים זולים: במילים פשוטות, לא צריך לקנות זול אם אתה רוצה שחלקי חילוף יימשכו זמן רב. החלקים הטובים ביותר הם אלה המיוצרים בהתאם לדרישות יצרן המכונית שלך. קניית חלקים זולים עלולה לגרום נזק לרכב שלך ותיקונים יקרים בעתיד. לכן עדיף להיות בטוח מאשר להתחרט על מכונית חברה, שנשברת ללא הפסקה.

נקה את המכונית: הסדר את המשטח החיצוני של המכונית שלך בכדי להסיר אבק ולכלוך בחומרי ניקוי ושעווה רגילים. זה יעזור בהגנה על ציפוי המכונית שלך ובמניעת חלודה. זה גם טוב לשמור על פנים נקיות, לשאוב את השטיחים ולנגב את לוח המחוונים.

מצא חנות מקומית עצמאית לתיקון מרצדס-בנץ עם מכונאים מקצועיים בעלי ניסיון ברמת סוחר תמורת תשלום נמוך.

Scroll to Top