אדניות

אדניות עץ זולות – איך ניתן להשיג אותן?

אחד המוצרים שהפכו פופולאריים בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב של החצר, הגינה או המרפסתת שלנו הן אדניות עץ. אדניות עץ עשויות לרוב מעצים עמידים וחזקים לתנאי מזג האוויר החיצוניים ולאקלים הישראלי כמו למשל עץ אורן, עץ טיק, עץ איפאה וכדומה. את האדניות ניתן להזמין במגוון של גדלים, צורות וכך להשיג את המראה המדויק לו אנו מייחלים.

אדניות עץ משתלבות נפלא בגינה הן בשל חומר העץ שהוא חומר מאה אחוז טבעי ומשתלב נפלא עם העצים, הדשא, הצמחייה והן משום שהן מחזיקות מעמד לאורך שנים רבות ותמיד ניתן לבצע חידוש שלהן כך שמדובר בעצם בהשקעה חד פעמית.

אחת הבעיות היא שלרוב מדובר בהשקעה די גדולה, שכן המחירים של אדניות עץ, בעיקר הגדולות שבהן, אלו שמשמשות לתיחום של אזורים שלמים גבוהים ונעים בין 400-1,500 שקלים לאדנית. בכל זאת, כמו בכל מוצר אותו אנו רוכשים לביתנו, כן ניתן להוזיל את העלות בצורה משמעותית ולהנות מאדניות עץ איכותיות במחירים נוחים.

אז איפה אפשר להשיג אדניות עץ זולות ?

  1. ברשת האינטרנט ניתן לגלוש ברשת האינטרנט ולחפש מגוון של מבצעים ודילים המציעים אדניות עץ זולות. ניתן להתחיל באתרים המשווים מחירים וכך לאתר בקלות חנויות המוכרות את המוצר במחירים ללא תחרות. למשל יבואנים של עץ או מחסני עץ לעתים נפטרים מהשאריות של העצים שלא מתאימים לבניית רהיטים למשל ומרכיבים מהן אדניות עץ מרהיבות במחירים זולים.
  2. חנויות עשה זאת בעצמךניתן לגשת לחנויות או מחסנים הפזורים ברחבי הארץ ולרוב ממוקמים באזורי תעשייה גדולים, מחוץ לערים עצמן וכך לרכוש מגוון של מוצרים לבית ולגינה במחירים מעולים. אם אתם אוהבים להתעסק עם אדמה ושתילה, תוכלו להשלים את הקניה עם מגוון של מוצרים לגינה ולבית.
  3. משתלות יש המון משתלות שמוכרות אדניות עץ דקורטיביות. את האדניות לרוב ניתן לבחור בהתאמה אישית, לפי הגודל והסגנון העיצובי שאתם מחפשים. היתרון של רכישת אדניות עץ במשתלה הוא ששם אתם גם יכולים לרכוש את השתילים והצמחים השונים שאתם רוצים לגדל בתוך האדניות ולקבל את כל הטיפים להם אתם זקוקים בכדי שאלו ישמרו לאורך זמן.

אדניות

Scroll to Top