ספסלים כפריים מעץ עתיק

יש דוגמאות רבות לספסלים אך ללא ספק ספסלים עתיקים יהיו הכי מיוחדים שיש. הם אמנם לא מתאימים לכל מקום אך הם יכולים להיות מושלמים לבית או לעסק שלכם. כיצד אפשר לבחור אותם נכון? למי הם יכולים להתאים? מה רמת התחזוקה שנדרשת להם? כמה הם בכלל עולים וממי קונים?

למי יתאימו ספסלים כפריים?

ספסלים כפריים יכולים להתאים למגוון רחב של מקומות, כאשר מה שיקבע את ההתאמה שלהם הוא לא סוג המקום אלא מה יש בו. הם יכולים להתאים למשרד, למסעדה, לבית ואפילו למרכזים מסחריים, אך השאלה היא מה העיצוב כללי במקום. יכול להיות שהעיצוב הכללי במקום יהיה יוקרתי ולכן ספסלים כפריים מעץ עתיק לא יצליחו להשתלב בהם בצורה נאותה. יכול גם להיות שהמתאר יהיה מעץ אף הסגנון של הספסלים פשוט לא יתאים בגלל הצבע או הגימורים.

מה רמת התחזוקה הנדרשת?

ספסלים כפריים מעץ עתיק ידרשו תחזוקה שוטפת יותר מספסלי עץ רגילים ובוודאי מספסלים אחרים מאלומיניום או מברזל. אמנם התחזוקה שלהם יכולה להיות פשוטה יותר אם הם מיועדים למתאר פנימי אך עדיין יש צורך לנקות אותם היטב ולדאוג להם לשימור שיכלול מריחת לכה ולעתים גם שיופים. כמובן שזה תלוי גם ברמת העמידות שלהם, כאשר יש ספסלים שמעובדים עם חומרים משמרים רבים כך שאין סיבה שהם יגלו בלאי מוקדם. בכל מקרה חשוב מאוד לדאוג לתחזוקה שלהם כי ברגע שהם נהרסים יהיה הרבה יותר קשה למצוא להם תיקון הולם.

כמה הם עולים וממי קונים?

ספסלים כפריים מעץ עתיק יכולים לעלות ממש כמו ספסלי אלומיניום שנחשבים ליקרים יותר מספסלי עץ. הסיבה לכך היא שמדובר בספסלים מיוחדים שלוקח זמן רב לעצב אותם. לעתים מדובר בספסלים ישנים מאוד שהמחיר שלהם נשאר כמה מאות שקלים רק בגלל הייחודיות כאשר בפועל מדובר בספסלים מאוד לא איכותיים, זאת בעיקר כאשר מחפשים ספסלים מיד שנייה. השיקול בבחירה בהתאם לתקציב הוא בסופו של דבר רק שלכם, והוא מושפע מהמקום אליו הספסל מיועד והצורך שלכם. אפשר להזמין אותם גם ממקומות שמוכרים רהיטים עתיקים אותם תמצאו באינטרנט.

ספסלים כפריים

Scroll to Top