חברת ניקיון בחיפה

חברת ניקיון בתים בחיפה: 4 טיפים לבחירת שירותי חברת הניקיון הטובה ביותר

כאשר בעלי בתים מחפשים את שירותי הניקיון הביתיים הטובים ביותר, ברוב  המקרים הם מוצאים את עצמם במהירות מוצפים בעומס מידע. אז כדי לסייע לכם לבחור נכון שירותי חברת ניקיון אמינה ומקצועית, מאמר זה מציג ארבעה טיפים מעולים שיסייעו לכם.

המאמר מסביר מה חשוב במיוחד לחפש אצל חברה שיש לה מוניטין מעולה בתחום, כך שאם מעולם לא הזמנתם שירות ניקיון בית או שאתם מחפשים שירות ניקיון חדש, הקפידו לקרוא את ההמלצות  לפני שתזמינו שירותי חברת ניקיון שמצאתם בחיפוש אקראי.

1. הגדרת היקף העבודה

קודם כל, מומלץ להחליט מה אתם מעוניינים לנקות בבית שלכם, ומהן משימות הניקיון שאינכם מסוגלים (או מעוניינים) לבצע בעצמכם, ולכן אתם מחפשים את הסיוע של המקצוענים בתחום.

חלק מהחברות, למשל, מציעות שירותי כביסה, סידור המיטות, שטיפת הכלים והרצפות, לצד שירותי ניקיון כלליים אחרים – מבלי לבצע שירותי ניקיון שכוללים פרויקטים גדולים כמו ניקוי המקרר או הארונות.

אל תניחו שום משימת ניקיון כמובנת מאליה, כדי שלא תחזרו הביתה בציפייה שהכביסה תהיה מקופלת, למשל, ולהתאכזב, כי שירות זה אינו חלק מהשירותים המסופקים על ידי חברת הניקיון שבחרתם.

2. לא כל חברות הניקיון מאפשרות בחירת שירותים פרטניים

כך, לדוגמא, חברת ניקיון בתים בחיפה יכולה לעבוד לפי היקף שירותים מוגדר וקבוע מראש – ולתמחר בנפרד תוספות של פרויקטים ייחודיים ונקודתיים של ניקיון.

לכן כדאי שתבררו מראש עם נציגי החברה איך הם מתמחרים את מערך השירותים שלהם, כדי שתוכלו להחליט אם השירותים המוצעים מתאימים לדרישות, להעדפות ולתקציב שלכם.

3. הפחתת תדירות שירותי הניקיון להוזלת השירות

אם תעריפי חברת הניקיון גבוהים מהתקציב שהגדרתם, תוכלו לבחור שירותי ניקיון דו שבועיים, במיוחד אם אין לכם ילדים, ובתנאי שאתם שומרים על רמת סדר וניקיון סבירים. אבל חשוב להבין שיש חשיבות לתדירות שירותי הניקיון, ולכן חשוב להחליט היטב על התדירות הרצויה לכם.

הנקודה שחשוב להפנים היא שככל שתדירות הניקיון גבוהה יותר, כך השירות עשוי להיות זול יותר. לדוגמה,

4. שיקולים בבחירת תדירות שירותי הניקיון

ניתן גם לבחור שירות ניקיון שבועי ולשנות בהמשך את התדירות אם אתם מגיעים למסקנה שאינכם זקוקים לשירותי הניקיון בתדירות גבוהה.

חשוב להבין גם ששירותי ניקיון לפני מעבר דירה, לאחר שיפוץ או הזמנה חד פעמית של צוות ניקיון, יעלו כמעט תמיד הכי הרבה בגלל מידת האינטנסיביות של הניקיון והשעות הדרושות להשגת תוצאות של ניקיון מושלם.

5. תעריפים קבועים

עדיף לבחור חברת ניקיון בתים בחיפה שעובדת לפי תעריף אחיד. יתכן שתקבלו הצעת מחיר של חברת ניקיון שמציעה שירותים במאה שקלים פחות מאחרים, אבל למרות הפיתוי, מומלץ לבדוק היטב את השירותים המוצעים על מנת להבין מה בדיוק אתם מקבלים בתמורה למחיר הזול.

Scroll to Top