כספות בהתאמה אישית

כספות בהתאמה אישית

במקום לבצע סקר שוק מעמיק במיוחד עד למציאת הכספת המושלמת, אולי כדאי שתשקלו את הרעיון של בחירת כספת בהתאמה אישית. כספות בהתאמה אישית הן רעיון מצוין למי שרוצה את הכספת המושלמת עבור הבית או העסק, ובעיר לאלו שיש להם דרישות חמורות. במה ההתאמה האישית באה לידי ביטוי ולמי היא מתאימה?

מי צריך כספת בהתאמה אישית?

כספות בהתאמה אישית יכולות להתאים לאנשים רבים מכל המגזרים. בין אם אתם מחפשים כספת לאחסון ביתי של מוצרים כגון תכשיטים, כסך מזומן או מזכרות בעלות ערך אישי גבוה, או שימוש עסקי לצ'קים או לכסף מזומן שנכנס לעסק מהלקוחות שלכם, כספת בהתאמה אישית יכולה להתאים לכם באופן מושלם. גם מלונות, בנקים ומפעלים רבים שזקוקים לכספות בגודל המושלם ובתקן מסוים יכולות לקבל כספת גמישה יותר לצרכים שלהם בבחירת כספת מותאמת אישית. במה בא לידי ביטוי ההתאמה האישית הזו והאם היא כל כך נחוצה?

מה בדיוק מותאם אישית בכספות?

  • הדבר הראשון שבא לידי ביטוי בכספות בהתאמה אישית הוא עניין הגודל. יש גדלים רבים ומגוונים מאוד לכספות כאשר יש כספות שניתן להיכנס אליהן עם כל הגוף, בדרך כלל כספות אלו יהיו בבנקים, ויש גם כספות קטנות מאוד שמתאימות לאחסון של תכשיטים או מסמכים בלבד. אם אתם רוצים להתאים את הכספת שלכם לארון, לקיר, מאחורי תמונה או מאחורי הטלוויזיה והכול חייב להתבצע באופן מושלם על הסנטימטר, כספת מותאמת אישית היא הפתרון הטוב ביותר.
  • עוד נקודה חשובה בהתאמה האישית של הכספת היא בעניין העיצוב. יש כספות רבות שבסופו של דבר מיועדות להיות במסתור אך יש כספות שמתאימות גם להנחה במקום בולט או מקום שאינו בולט אך מצד שני גם אנו מוסתר במכוון. כספות כאלו צריכות להשתלב בעיצוב הקיים , בעיקר מבחינת הצבע, החומרים והסגנון.
  • מלבטים בין כספת בעלת מנגנון נעילה דיגיטלי לכספת בעל מנגנון נעילה מכני? רוצים שהכספת תתאים בדיוק רב למוצר מסוים, כמו למשל חסינות למים ברמה גבוהה יותר ממה שיש בשוק או חסינות לאש? אמנם לכספות יש תקנים ידועים אך אפשר גם ליצור כספת שמתאימה לכם באופן מדויק יותר על ידי שימוש בחומרים חזקים יותר. אמנם זו משימה יקרה אך משתלמת מאוד עבורכם להגנה בטוחה.

כמה עולה כספת בהתאמה אישית?

כאשר בוחרים כספות בהתאמה אישית ניתן להתאים גם את המידור הפנימי שלהן. ניתן לבחור כספת עם מספר מגירות מסוים, מתלים לתכשיטים או למפתחות וכן הלאה. חשוב זלכור שכל פרמטר משפיע על המחיר הסופי כאשר המחיר צפוי להיות יקר יותר מאשר כספת רגילה. עם זאת, ההתאמה האישית תהיה יעילה יותר לשימוש ארוך טווח. כמו כן, אם בוחרים כספות רבות, כמו למשל לבנק או למלון שצריך להניח כספת בכל חדר, בחירה בהתאמה אישית תהיה זולה וטובה יותר.

Scroll to Top