נעלי אדידס

נעלי אדידס

נעלי אדידס תוכלו לראות בכל מגרש כדורגל בין אם הוא מקצועי או חובבני, בכל בית ספר ולמעשה בכל פינה. הסיבה לכך היא שעוצמת המותג של אדידס כה רבה כך ששלושת הפסים שלה הם אחד הסמלים הכי מוכרים שיש כיום בכלל. כיצד אפשר לזהות נעלי אדידס מזויפות והאם זה בכלל אפשרי?

היתרונות של נעלי אדידס

יש כאלו שיאמרו שמדובר בסך הכול במותג ויש כאלו שיאמרו שמדובר בנעליים שמצדיקות את המחיר, אך את הוויכוח על המחיר צריך לשים בנפרד כי אין ספק שמדובר בנעליים איכותיות. הסיבה המובהקת לכך שמדובר בנעליים איכותיות היא ההצלחה שלהן במבחן החשוב ביותר: מבחן הזמן. ככל שהזמן עובר מבינים כי אין תחליף לנעליים איכותיות גם אם יהיו יקרות יותר, כאשר נעליים רגילות או מזויפות ייקרעו מהר מאוד. היתרונות של נעלי אדידס אינו נובע רק בעמידות אלא גם בנוחות ובעיצוב, דבר שמוביל אנשים רבים לייצר זיופים. כיצד נדע שמדובר בזיופים או במקור?

כיצד מגלים זיופים של נעלי אדידס?

  • חשוב לזכור שיש זיופים ברמה גבוהה מאוד ויש זיופים ברמה נמוכה שקל מאוד לעלות עליהם. מן הסתם צריך להתחיל בזיוף המוכר מכולם, זה שאפילו לא דומה בסמל שלו. במבט חטוף יכול להיות שלא תבחינו אך עם תתעמקו תגלו שהפסים המפורסמים על הנעליים בכל ללא דומה לפסים של אדידס המקורית. לעתים אפילו לא יהיו אלו שלושה פסים אלא שניים בלבד או ארבעה.
  • תמיד כדאי לחפש את התווית ולבדוק אותה היטב. התווית יכולה לספר לכם האם מדובר בנעליים מקוריות כאשר תווית מקורית תכלול את הלוגו של אדידס ותהיה שלה בעלת דיו חזק ואיכותי. אולי זו נשמעת לכם כמו בדיקה מעט תמוהה אך היא יכולה לספר לכם הרבה על הנעליים שברשותכם, וזו בדיקה חיונית לפני הקנייה.
  • אי אפשר להתעלם מהעובדה שנעליים שנמכרות בשווקים לא מוכרים או בחנויות תמוהות, קיים סיכוי סביר יותר שמדובר בזיוף. הנעליים חייבות להימכר אצל משווקים מורשים וגם המחיר שלהן צריך להיות בהתאם. נעלי אדידס שעולות פחות מ-200 שקלים צריכות להעלות אצלכם גבה כי לא מדובר במחיר הולם.
Scroll to Top