ספסל נמוך לגינה

על ספסל נמוך לגינה כבר שמעתם?


ספסל נמוך לגינה או מה שנקרא בשפת הרחוב: ספסל זולה מעץ לגינה הוא ספסל נמוך שמדמה ישיבה בסלון בשל רמת הנוחות שלו (הוא מצויד בכריות) רק שממקמים אותו כאמור בגינה. הוא מתאים לחצר רחבת ידיים או חצר קטנה, לשטח המרוצף בדק, אפשר גם למקמו מתחת לפרגולה, תחת כיפת השמיים, על הגג או אפילו במרפסת. ספסלים נמוכים לגינה הפכו לפופולאריים שכן מצד אחד עלותם איננה יקרים הם עולים בממוצע בין 130-250 שקלים, תלוי בסוג העץ ובגודל הספסל, מצד שני הם עונים על צורך עיצובי זאת משום שהם ממש מדמים לנו סלון ומצד שלישי הם גם נוחים לישיבה כי מרפדים אותם בכריות מכל מיני סוגים ואז אפשר לשבת עליהם לאורך זמן.


 


את הספסל הנמוך ניתן לרכושש ברשת האינטרנט בכל מיני אתרים המוכרים ציוד גן ורהיטים לגינה, להזמין בהזמנה אישית מנגר אשר עובד עם חומר העץ או ממחסן עצים או לחלופין לבנות אותו ממש בעצמנו על ידי צפייה בסרטונים ו/או קריאת מדריכים המסבירים שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת.


 


קיימים שני סוגים עיקריים של ספסלים נמוכים לגינה . הסוג הראשון הוא ספסל דו מושבי בגובה של 62 סנטימטרים, עומק של 60 סנטימטרים ורוחב של 120-130 סנטימטרים. הסוג השני הוא ספסל חד מושבי בגובה של 62 סנטימטרים, עומק של 60 סנטימטרים ורוחב של 65 סנטימטרים. במידה והחלטתם לבנות את אחד משני הספסלים בשיטת ״עשה זאת בעצמך״ חשוב לוודא שאתם רוכשים או משאילים את כל החומרים מבעוד מועד, שאתם מתמקדים בהדרכה אחת טובה ולא מבלבלים את עצמכם עם כמה במקביל ולא פחות חשוב שגודל הכריות יהיה תואם לגודל הספסל. ניתן גם ממש ליצור כמה ספסלים ואז לתכנן סלון קטן בו נוכל לארח את החברים ובני המשפחה הקרובים לנו, לשבת לנו בשעות הפנאי באוויר הפתוח בהנאה גדולה ואפילו אולי לתפוס איזו תנומה קלה כשמתאפשר


Scroll to Top