Image

שערים חשמליים בצפון

הצפון עמוס בקיבוצים, מושבים, בתים פרטיים ושונה רבות מבחינת אופן הבנייה בהשוואה לאזורים כמו גוש דן או מרכז הארץ. יחד עם זאת, באותם מושבים וקיבוצים יש לרוב גידולים חקלאיים, מטעים כמו אבוקדו, פרדסים, שדות כותנה המבטיחים תנובה לאורך השנה ושומרים על המשק הישראלי שופע. גידולים של בעלי חיים כמו פרות, עיזים, סוסים, תרנגולות וכבשים גם הם חלק בלתי נפרד מהפעילות של אותם אזורים. זו הסיבה שחובה לאבטח את הכניסה של כל המושבים והקיבוצים בצפון ויחד עם זאת להוסיף גם שער חשמלי במקומות אסטרטגיים המהווים פיתיון מהותי עבור פורצים וגנבים. אנו מתחייבים לשירות האיכותי והטוב ביותר עבור כל תושבי הצפון. התקנת שער חשמלי בצפון הינה קריטית הן בכדי להבטיח שאף זר לא נכנס והן בכדי לשמור על בטיחותם המקסימאלית של תושבי המקום.

מדוע כדאי לבחור שערים חשמליים בצפון ?

•      אמינות – אנו מתחייבים לספק את השערים המובחרים שלנו ולהתקינם בזמן קצר ככל הניתן תוך התאמה מושלמת של השער לצורכי המשק או החצר.

•      אחריות – כל השערים החשמליים אותם אנו מתקינים בצפון מגיעים עם אחריות מלאה מהיצרן.

•      איכות – השערים מיוצרים מחומרים עמידים, חזקים שאינם מתבלים או מחלידים בקלות מה שמבטיח מינימום תחזוקה מצדכם.

•      מחיר – המחיר שלנו הוא ללא ספק המחיר הטוב ביותר שתוכלו למצוא בשוק השערים.

•      שירות – בכל תקלה או בעיה בשער, מכל סיבה שהיא אנו מתחייבים להגיע במינימום זמן ובזמינות גבוהה בכדי לספק לכם רמת בטיחות גבוהה.

אתם משקיעים את מלוא האנרגיה בטיפוח המשק, החצר, הבית ולכן אין סיבה לתת למישהו שמעוניין לפגוע בכל אותם דברים לעשות זאת.  שער חשמלי יבטיח את הבטיחות שלכם, של המשק שלכם וכמובן של בני ביתכם וימנע מאנשים זרים ולא רצויים להיכנס. עם התקנה של שער חשמלי חזק אתם מקבלים את היכולת לשלוט ולבקר אחר הנכנסים והיוצאים בין אם מדובר בספקים, אורחים או אנשים שקרובים אליכם. התקינו שער חשמלי עוד היום. הימנעו מלהשאיר את פתח ביתכם חשוף לכל, זה לא בטוח, זה ממגנט גנבים ומונע מכם לישון בלילה בשקט.

Scroll to Top