פינות ישיבה

פינות ישיבה מבד שאינו מתלכלך

בחירה של פינת ישיבה בבית או בגינה שלכם היא בחירה שמשפיעה על איכות החיים שלכם

לאיכות החיים בבית שלכם יש לא מעט מרכיבים, וכל אחד מהם הוא משמעותי בפני עצמו, ויש להקדיש לו תשומת לב ראויה בפני עצמו. אחד המרכיבים המהותיים ביותר, בהקשר זה, הוא פינות הישיבה בבית שלכם. פינות ישיבה יכולות להיות כאלה שמותאמות עבור הסלון שלכם, עבור המטבח שלכם, עבור הגינה שלכם או עבור כל חדר אחר – והן משמשות בראש ובראשונה אתכם בשגרת היום יום שלכם, אך גם בסיטואציות בהן אתם מארחים חברים, משפחה וכדומה. בהתחשב בתפקידם המשמעותי, ברור מדוע חשוב לבחור אותם נכון – וכעת נתמקד באפשרויות שניתן להבטיח כי לא תתלכלכנה גם לאורך זמן.

אילו אפשרויות של בד שאינו מתלכלך יש לפינת הישיבה בבית שלכם?

  • מיקרופייבר – בד מיקרופייבר הוא בד סינטטי נפוץ ביותר בכל מה שנוגע לריפוד ולעיצוב של פינות ישיבה. המרכיב המשמעותי ביותר בבד המיקרופייבר הוא הפוליאסטר, אך יש בו גם ריכוז לא מבוטל של ניילון, והוא עשוי סיבים-סיבים שנארגים יחד ליצירת משטח בד עמיד לחלוטין בפני לכלוך. זוהי אפשרות איכותית, בהקשר זה, עבור פינות הישיבה בבית שלכם – וחשוב לחוש בעצמכם ולהבין האם מדובר בפתרון מתאים.
  • ג'קרד – סוג בד חזק ושטוח במרקם חלק ולא שעיר, המשמש עבור ריפוד של פינות ישיבה איכותיות. בד מגוון בצבעים ובסגנונות, לא קולט לכלוך וקל מאוד לניקוי, אך עם הזמן יכולות להיווצר עליו קרחות שיעיבו על מראהו.
  • אלקנטרה – בד האלקנטרה הוא בד שתחושתו ומראהו דומים לאלה של עור הזמש, רק שהוא לא קולט כתמים ולא דוהה גם לאורך זמן רב מאוד. חסרונו, לעומת אפשרויות בד אחרות שאינן מתלכלכות, הוא המחיר היקר שלו יחסית.

פינות הישיבה בבית שלכם הן חשובות ביותר בו, ואתם צריכים לחשוב עליהן מבחינה אסתטית ופרקטית

כשאתם רוכשים פינות ישיבה עבור הבית שלכם, חשבו הן על התפקיד הפרקטי ועל הנוחיות של פינת הישיבה, וחשבו עליה גם מבחינה אסתטית. מבחינת הניקיון שלה והעמידות שלה בפני לכלוך, כעת אתם יודעים מהן האפשרויות הטובות ביותר עבורכם.

Scroll to Top