Image

מטבחים כפריים

אין ספק כי בין סוגי המטבחים הפופולאריים בשנים האחרונות בבתים בישראל הוא המטבח הכפרי. מטבחים כפריים משלבים חומרי גלם איכותיים שבמרכזם עומד כמובן העץ המלא. יש שבוחרים לבנות מטבח כפרי מעץ אלון, עץ גושני, עץ מהגוני ועוד סוגי עצים. במטבח הכפרי יש לשים דגש על עיצוב אותנטי שמעניק תחושה ביתית, חמימה והבישול בו כמובן תמיד מנחם.

 

לרוב פינת האוכל שתהיה עשויה מעץ מלא מסיבי ועוצמתי, תתפוס מקום של כבוד במטבח הכפרי. הארונות יכולים להשתלב עם צבעי פסטלים עדינים כמו ירקרק, תכלת או שכמובן אפשר ללכת על הפשוט והמוכר- השמנת הקלאסית. עוד מרכיב חשוב וייחודי שאין לפסול ויש לשלב בתהליך העיצוב של המטבח הכפרי הם אביזרי פרזול עשויים מתכת שתעניק טאצ׳ מודרני בין עם משלבים מסילות משוכללות, מתקני תלייה ייחודיים שנחשפים לכל ועוד שלל פטנטים.

 

טרם אתם מחליטים על הקו הכפרי עליו אתם הולכים, חשוב לתכנן את המטבח בקפידה ולשאול את עצמכם שאלות שיענו על הצרכים שלכם במטבח זה. יש מטבחים כפריים בסגנון טוסקני, יווני ואפילו אנגלי וכל סגנון מביא איתו עיטורים, אביזרים וחפצי נוי מעט שונים. תוכלו אפילו ללכת לכיוון צרפתי קלאסי ולשלב במטבח הכפרי שלכם מעט נגיעות של פרחים פה ושם. בין אם אתם בוחרים מטבח כפרי מוכן (כלומר מדגם שראיתם ואהבתם) או בין אתם הולכים על מטבח בהתאמה אישית, חשוב לשים דגש על חומרי הגלם, על הגימור ועל המראה הכללי. חומר העץ מאפשר לעשות איתו כמעט מה שרוצים וכל הקטע זה לשחק עם המרקמים, הצבעים והחריצים בחומר הגלם המיוחד הזה. בנוסף, עליכם גם לבחור איך ברצונכם שהעץ יהיה צבוע ואנו ממליצים על צביעה פשוטה ונקייה שתדגיש את הטבעיות של העץ.

 

אם אתם מחפשים דווקא את המראה המחוספס, הוסיפו חריצים גזים והשתמשו באביזרי פרזול מיוחדים. גם על התאורה יש לשים דגש ומה שהכי משדרג את המטבח זה שלא פוסחים על אף פרט החל מהחלונות, המשקופים, האי ואפילו התמונות שיוצגו בו, שכן כל פריט מוסיף למראה כפרי אותנטי ושמרני. 

https://www.youtube.com/watch?v=SNHhWy4SgeY

Scroll to Top