Image

יריעות ביטומניות לגג רעפים

יריעות ביטומניות נכנסו כבר לבתים רבים והן שומרות עליהם יבשים ותקינים גם בחורפים הכי גשומים וקרים שיכולים להיות. עם זאת, אנשים שלהם יש גגות רעפים נותרו חסרי אונים ותוהים מה הם יכולים לעשות, כי הרי יריעות ביטומניות מתאימות רק לגגות בטון שטוחים. זה הזמן לגלות כיצד היריעות לא פוסחות גם על גג הרעפים.

האיטום המושלם לגג רעפים

אין ספק שגג רעפים הוא גג מושלם מכל בחינה. הוא מעוצב, הוא מיוחד, אין הרבה כמוהו ולמעשה הם הולכים ומצטמצמים ברחבי הארץ בגלל הבנייה לגובה שלא מפסיקה לצבור תאוצה משנה לשנה. הגג יוצר שטח פנים גדול יותר לגג ויוצר בידוד תרמי מעולה אך מה קורה עם האיטום? איך אפשר לאטום גג כל כך עדין? יריעות ביטומניות יכולות להתאים גם לגג רעפים והן אוטמות אותו מתחת לרעפים. העבודה צריכה להיות מחושבת, מדויקת ומקצועית אך היא אפשרית לחלוטין.

יריעות ביטומניות לגג רעפים: כל מה שצריך לדעת

  • יריעות ביטומניות לגג רעפים הן שיטת האיטום הטובה ביותר אך חשוב להתקין את היריעות בצורה אבסולוטית כך שכל שטח הגג יהיה מכוסה. העבודה צריכה להתבצע עוד לפני הנחת הרעפים ובמידה והרעפים הכבר מונחים, צריך להסיר אותם ולהדביק מתחתם כדי שהאיטום יהיה מושלם.
  • חשוב מאוד להתקין את היריעות בצורה כזו שהמים יתנקזו בדיוק לתעלות הניקוז. חשוב לזכור שגגות רעפים הם משולשים בעלי שיפוע ולכן המים שיגיעו מהגשם עלולים להתנקז בצורה ברוטלית מאוד אל עבר הרעפים עצמם מהחלק התחתון או על קירות הבית ללא תכנון נכון.

לבחור בקבלן איטום מנוסה

אם אתם רוצים להתרים יריעות ביטומניות לגג רעפים אתם חייבים לבחור בקבלן איטום שמנוסה בתהליך. גגות רעפים דורשים יחס מיוחד ולמעשה חשוב לבדוק את הניסיון של קבלן האיטום גם באיטום ספציפי זה ולא באופן כללי. כמו כן, אל תשכחו שעבודות איטום רגישות כאלו צריכות להיות כוללות ולא לזכות לפשרות מבחינתכם, גם לא על המחיר, ואם אתם רוצים למנוע תסבוכות בהמשך, חשוב לדאוג שיהיה חוזה עבודה מסודר עם קבלן האיטום וכמובן שתהיה אחריות מקיפה לכל בעיה בהמשך.

Scroll to Top