מציאות רבודה סרטון

מציאות רבודה סרטון

הידעתם כי טייסים במטוסי אף-16, אף-15 ואפילו אף-35 משתמשים בקסדות מיוחדות המקרינות להם נתונים רבים במהלך הטיסה. הידעתם כי מי שפיתחה את הקסדות הללו זוהי חברה ישראלית בשם אלביט מערכות? זוהי רק דוגמא אחת כיצד עולם המציאות הרבודה יכול לשנות את חיינו ולהשפיע על המציאות שבה אנחנו חיים. מציאות רבודה סרטון הוא משפט המקפל בתוכו משמעויות רבות המשפיעות על חיינו באופן יומיומי. במציאות רבודה נעשה שימוש תדיר בעולמות החינוך, הארכיטקטורה, הרפואה, ההנדסה ועוד. כל המקצועות הללו מבינים כי באמצעות המציאות הרבודה ניתן לקבל החלטות הרבה יותר מושכלות, להציג נתונים בצורה יותר טובה, לנתח מידע בצורה יעילה ולשפר תהליכים בצורה ניכרת. כך אנו רואים כי מציאות רבודה משפיעה כמעט על כל תחום בחיינו וכי היא נוכחת בחיינו אפילו אם אנחנו לא מודעים לכך ולא מבינים לגמרי את כל המשמעויות של עולם המציאות הרבודה.

מציאות רבודה סרטון – מה העתיד צופן לתעשייה זו?

אי אפשר להזכיר את המשפט מציאות רבודה סרטון מבלי לשאול מה צופן העתיד לתעשייה זו? כבר כיום השימוש במציאות רבודה חוצה מגזרים ואוכלוסיות אך נראה כי בעתיד אנו נהיה עדים עוד יותר לשימוש במציאות רבודה ואנו נראה פיתוחים רבים יותר אשר ישרתו אותנו בצורה הטובה ביותר שיש. אין ספק כי עולם המציאות הרבודה נמצא רק בחיתוליו ועל אף הפיתוחים המדהימים שנעשו בתחום השיא עוד לפנינו. עולם המציאות הרבודה הוא כה רחב עד שנראה עוד ועוד פיתוחים בתחום. מבין תעשיות הטכנולוגיה אין ספק כי המציאות הרבודה היא המתקדמת ביותר והמעניינת ביותר שיש.

מציאות רבודה סרטון – טוב תעשה המדינה אם תשים זאת בראש סדר העדיפויות שלה

לאור העובדה כי מציאות רבודה היא תחום כה רחב אשר צפוי להוביל את תעשיית הטכנולוגיה העולמית אל עבר העתיד עולה השאלה האם המדינה עושה די בתחום. לא ניתן להסתפק במשפט מציאות רבודה סרטון ולקוות כי סרטונים יעשו את העבודה במקום המדינה אלא אנחנו צריכים להבין כי המדינה צריכה לעודד יזמים בתחום ולהשקיע תקציבים בפיתוח על ידי השוק הפרטי של עולם המציאות הרבודה.

Scroll to Top