סוגי פליירים

סוגי פליירים

ישנם סוגים שונים של פליירים ובהתאם לכך המחירים השונים. רוב האנשים חושבים על נייר בהדפס שחור לבן ובצורה מלבנית כאשר הם שומעים את המילה פלייר. האמת שבה ממש לא כך, מלבד סוגי נייר שונים והדפסים צבעוניים על נייר כרומו ישנם גם עיצובים מעניינים של פליירים.

ישנם פליירים הבאים בעיצוב אשר נועד לתלייה על דלתות הדירה, בדומה לחדרי בתי מלון שם תולים על דלת החדר 'נא לא להפריע'. הפליירים מגיעים בצורה מיוחדת עם חור לתלייה על הדלת, בשונה מהפליירים הסטנדרטים הבאים בצורה מלבנית. פליירים מסוג זה מכונים תלי דלת ובדרך כלל מדפיסים אותם על נייר כרום צבעוני בהדפסה דו צדדית. מחירם של פליירים תלי דלת הוא מעט יותר יקר מפליירים רגילים העשויים מאותו חומר מכיוון שתהליך הכנתם הוא קצת יותר מורכב מפליירים רגילים. עלות של פליירים באופן כללי מתחלקת לעלות הדפסה ולעלות הפצה, במקרה זה גם עלות ההפצה של היא יותר יקרה מפליירים רגילים מהסיבה שיש לעבור דלת דלת וזה לוקח יותר זמן. לפליירים תלי דלת יש סיכוי גבוה יותר לקבל את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. פליירים מסוג זה משרתים היטב עסקים ושירותים במתכונת של 'עד הבית'. נניח לצורך הדוגמה שיש לכם מכבסה שכונתית אשר מגיעה עד הבית בשביל לאסוף את הכביסה.

מלבד פליירים בחיתוכים מיוחדים ישנם פליירים בקיפולים מיוחדים . ישנם פליירים המקופלים למעין חוברת פרסומית מתקפלת עם שער. פליירים מסוג זה מכונים ברושורים, יש המתייחסים אליהם כאל מוצר אחר לגמרי אך מבחינתי הם בעלי אותם המאפיינים הפרסומיים. יש להם יתרונות על פני פליירים רגילים ואני קורא להם פליירים משופרים. כאשר יוצרים פלייר מסוג ברושור ניתן לחלק את המידע על פני כמה דפים בצורה נוחה לקריאה. הדף הראשון יכיל את הטיזר ומבחינת העיצוב תקפים לגביו כל כללי העיצוב של פליירים. הדפים הבאים יכולים לכלול מידע נוסף ומורחב, ניתן לכל כל עמוד לנושא. הדף האחרון יכלול פרטים כללים ותמציתיים, כמו למשל כתובת העסק. ניתן להזמין פליירים מסוג ברושור במגוון סוגים של קיפולים, למשל קיפול לשניים או קיפול אקורדיוני של מספר דפים. פליירים מסוג ברושר יכולים להתאים מאוד למסעדות. הדף הראשון יהיה הטייזר של המסעדה והדפים הבאים יכולים לכלול את התפריט. הדף האחרון יכול לכלול את כתובת המסעדה, שעות פתיחה ומספר טלפון למשלוחים.

פליירים כמו שהוזכרו כאן בדרך כלל מודפסים על נייר כרומו צבעוני, הוא המתאים ביותר להדפסים, חיתוכים וקיפולים מסוג זה. לנייר כרומו מראה איכותי ויוקרתי. ההדפס על נייר כרומו הוא בעל איכות גבוהה ולכן הוא מתאים מאוד להדפסת תמונות או פליירים צבעוניים . על נייר כרומו ניתן להדפיס פליירים משני צידי הדף, זהו לא דבר ברור מאליו, ישנם ניירות פשוטים וזולים אשר אינם מתאימים להדפסה דו צדדית. ניתן להשתמש בנייר כרומו 135 גרם ונייר כרומו 170 גרם, אז זה מייקר את ההוצאות ולא תמיד מוצדק.

Scroll to Top