פליירים

טיפים לפליירים מנצחים

פליירים הם אמצעי פרסום אשר יכול להביא לכם לקוחות, הם נחשבים לזולים מבחינת עלויות ההדפסה וגם עלויות ההפצה הן סבירות. כאשר לוקחים בחשבון את האפקטיביות של פליירים ומשווים למדיות אחרות אז מגלים שיחסית להשקעה מקבלים את התמורה הגדולה ביותר כאשר משתמשים בפליירים. פליירים יכולים לעזור לכם לקדם את העסק ולקבל לקוחות חדשים. אך אם רוצים פליירים מצליחים צריך לעצב אותם נכונה, אם לא תעצבו את הפלאיירים נכונה אז הכסף שלכם ירד לטמיון, ביחד עם הפליירים אשר ימצאו את עצמם מושלכים לרצפה או לפח.

להלן כמה רעיונות עבור מי שרוצה לעצב פליירים עבור העסק :

העין לפני הכל

העין היא הדבר החשוב, היא זו אשר קובעת אם הלקוח הפוטנציאלי יקרא את הפלייר או יזרוק אותו לפח. יותר מזה העין יכולה לקבל את המסר השיווקי הרלוונטי בשבריר שנייה וגם אם לא במודע. אסביר באמצעות דוגמה, אם יש לכם עסק של שירות תיקונים למקררים, מספיק ציור של מקרר להעביר את המסר. העין תבחין בציור המקרר עוד לפני שתקרא את הטקסט. אם המקרר שלי התקלקל וראיתי פלייר עם ציור של מקרר אז סביר להניח שיש שם משהו שרלוונטי עבורי.

אל תעמיסו יותר מידי טקסט ויותר מידי פרטים, ציור או תמונה רלוונטית עשויים לעשות את העבודה שאתם צריכים.

פליירים מודפסים
מכונת הדפסת פליירים

מבצעים

מומלץ מאוד לקשור את הפלייר עם מבצע מסוים. לדוגמה אם פתחתם חנות שכונתית למזון אורגני ואתם רוצים לפרסם אותה בקרב תושבי השכונה. הרעיון טוב אך מומלץ לשלב אותו עם מבצעים לרגל הפתיחה. אם פתחתם עסק למכירת טלפונים סלולאריים תוכלו בפלאייר לפרסם גם את העסק וגם מבצע ספציפי לרגל הפתיחה כמו הנחות על אייפון.  בצורה זה תוכלו לקבל לקוחות המחפשים אחר איי פון במבצע לצד לקוחות המחפשים חנות סלולאר באופן כללי. את מעלים כך את פוטנציאל יחס ההמרה של הפלייר.

עיצוב מכוון הפצה

במאמרים קודמים הזכרתי את שיטות ההפצה השונות של הפליירים, הפעם אני מציע שתיקחו בחשבון את שיטת ההפצה ותעצבו פליירים  התואמים לשיטת ההפצה. אחד הדברים הנפוצים ביותר הוא העיצוב להפצה בתיבות דואר. אני בטוח שראיתם את העיצוב גם אם לא הקדשתם לו תשומת לב רבה. פליירים להפצה בתיבות דואר במקרים רבים מכילים קיפול של החלק העליון ועליו טייזר כל שהוא אשר אמור לעורר עניין אצל הלוקח הפוטנציאלי. כאשר הלקוח הפוטנציאלי יתקרב לתיבת הדואר אז הדבר הראשון שהוא יראה זה הטיזר המציץ לו מתיבת הדואר.

ישנם טריקים שונים ועצות עשה ואל תעשה, אם ברצונכם לדעת עוד חפשו ברשימת המאמרים עוד בנושא.

Scroll to Top