Image

אינסטלטור מומלץ

שירות השרברבות הוא דבר נצרך ביותר בקרב הצרכנים בישראל ובחו"ל. אין ספק שכולנו היינו זקוקים ונזדקק גם בעתיד לשירותים הללו יותר מפעם אחת. נכון, לפעמים מספיק רק להכניס פומפה, לנער כמה צינורות מהאבק ולקבל את האסלה שלנו בחזרה, אך לא תמיד זה עובד. בעיקר כשהילד הקטן זורק לתוך הצנרת – מגבונים. ולכן אנו נזדקק לשירותי השרברבים השונים שיאפשרו לנו לחזור ולחיות חיים שלווים יותר ללא הפרעות או תקלות במקום הנוחיות שלנו, בכיורים ובמקומות בה הצנרת עוברת.

שוק השרברבות שופע אינסטלטורים. יש את הרוב שאנו מכירים שעוברים מדלת לדלת ומדביקים מגנטים הנושא את שמם ואת השירות המיוחד שהם נותנים. יש את האינסטלטורים שמשאירים עלונים בתיבת הדואר וישנם גם כאלה שמעדיפים לפרסם את עצמם דרך רשת האינטרנט ובעיתונים. יש בתחום הזה הרבה אינסטלטורים המתיימרים להיות מקצועים אך או שאינם יודעים איך להתנהל אל מול הלקוח או שאינם בקיאים במלאכה ועושים זאת עם תקלות, טלפונים וכדו'. מבעלי מקצוע כאלה חייבים להיזהר ולהישמר, גם כשהמחיר נשמע מפתה הכי בטוח וכדאי ללכת ולעבוד עם בעלי מקצוע אמינים, איכותיים ומקצועיים שקיבלו תעודה מסוימת.

איך לזהות אינסטלטור מומלץ

על מנת לזהות ולמצוא אינסטלטור מומלץ, עלינו קודם לדעת להבחין בין אינסטלטור מקצועי לאינסטלטור שאינו מקצועי. על מנת להבחין בין שני הסוגים ניתן לזהות את בעלי המקצוע שאינם מקצועיים שמעריכים לך את המחיר על עבודה בשיחת הטלפון – לפני שהם ראו את התקלה או הבעיה שהופיעה אצלכם. בדרך כלל המחיר שלהם זול יחסית ונשמע מפתה אך כדאי לקחת צעד אחד אחורה כי מן הסתם שכשיגיע לביתכם העסק יהפוך ליקר מדי.

כמה זה עולה?

לאינסטלטורים, כמו לבעלי מקצוע אחרים, יש מעין מחירון קבוע, או לפחות אמור להיות להם אחד כזה. הם לא מסתובבים איתו כמו תפריט, הוא נמצא אצלם בראש. כל מה שצריך הוא רק לשאול. המחירים יכולים לעלות קצת, אולי אפילו לרדת, אבל אם ההשערות הן חסרות פרופורציה, כדאי לחשוב ולהגיד תודה רבה, אבל לא תודה.

עבור פתיחת סתימה באמבטיה או בכיור נהוג לגבות 200 שקלים. עבור החלפת ברזים נהוג לגבות 150 שקלים. חשוב לזכור, אם הזעקתם אינסטלטור בשבת או בלילה, התעריף אמור לעלות בהתאם. אבל שוב, אם זה עולה יותר מדי, תבררו קודם לכן טלפונית לפני שהאיש דופק על דלתכם.

Scroll to Top